Miehen Logiikassa oli aikanaan sisäpiiri, turinatiimiksi sanottu, joka turisi keskenään samalla tasolla kuin teinit nykyään pistää toisilleen yhden sanan tai emojin whatsuppeja. Siihen palsta pikkuhiljaa kuolikin. Onko täällä käymässä samoin?
Turinatiimi
164
55
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihtuiko myös ihmiset vai pelkkä palsta?
- Anonyymi
Moni on täällä nykyään. Ikiturisija Abris oli turinatiimin kantaäiti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni on täällä nykyään. Ikiturisija Abris oli turinatiimin kantaäiti.
Hauskin kaikista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskin kaikista!
Ja tietää kaiken. Mikä on hyvä.
👋😌👍
- Anonyymi
Kukas sää olit ML:ssä?
Anonyymi kirjoitti:
En kukaan. Ihan satunnaisesti kävin siellä, eikä mulla sillon ollu rekattua nimeä. En esim tiedä kuka on genio mente, paitsi mitä täällä on kerrottu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hysshyss...
Wwuwuw kirjoitti:
En kukaan. Ihan satunnaisesti kävin siellä, eikä mulla sillon ollu rekattua nimeä. En esim tiedä kuka on genio mente, paitsi mitä täällä on kerrottu..
Mä oon paljasjalkanen sinkkupalstalainen..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Abriksen ohella tuotteliain kirjoittaja miehen logiikassa oli Metsäpalowaara, joka tuli palstalle vuonna 1912 raportoimaan Titanicin uppoamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Abriksen ohella tuotteliain kirjoittaja miehen logiikassa oli Metsäpalowaara, joka tuli palstalle vuonna 1912 raportoimaan Titanicin uppoamisesta.
Väärin, Mr. Kallup oli tuotteliain tai Anzzy.
Anonyymi kirjoitti:
Sen nimimerkin muistan. Joskus sen kanssa jotain turisin..Eikö sillä ollut kaksi lasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, Mr. Kallup oli tuotteliain tai Anzzy.
Anzzy Kumiankka Alveen bestis Ratikkokuski oli myös kova turisemaan.
Jee! Turistaan tämäkin palsta nurin! Ouuuujee!
Tosikoille näytetään persposkia ja pärisytetään vaan huulia... kun siitähän te tosikot tykkäätte!!!
En tiedä Ml-palstasta mitään, mutta täällä slkaa olla aika hulppea sisäpiiri jo. Ja verkosto kun levittäytyy muitten väylien kautta kivasti, ei haittaa, vaikka muut kiukkuaa... joten ei tämä palsta mihkään kuole... perseilijät vaan joutuu nyt nuolemaan näppejään.- Anonyymi
Olen niin helpottunut ettet suuttunut. Voidaan jutella seuraavaksi yhdessä vaikka arabiaksi ja sinäkin osaat, that’s all :)
Anonyymi kirjoitti:
Olen niin helpottunut ettet suuttunut. Voidaan jutella seuraavaksi yhdessä vaikka arabiaksi ja sinäkin osaat, that’s all :)
Joo, tää on kuule huippumesta. Pitää osata pitää hauskaa ja ne ketkä osaa pitää hauskaa, ne ei suutu oikeesti...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo, tää on kuule huippumesta. Pitää osata pitää hauskaa ja ne ketkä osaa pitää hauskaa, ne ei suutu oikeesti...
Se siinä onkin. Teidän jutut eivät ole pätkääkään hauskoja, vaan typeriä ja tylsiä. Huumori toimii aina
Anonyymi kirjoitti:
Se siinä onkin. Teidän jutut eivät ole pätkääkään hauskoja, vaan typeriä ja tylsiä. Huumori toimii aina
No sä itse ootkin niin daiju, ettet tajua minkään hyvän päälle.
Ei se muitten vika ole.....
Luin äkkiä että turhatiimi :D
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Murhatiimi ja kolmannen asteen kuulustelut käynnissä. Koska karhuryhmä hyökkää paikalle.
Älä niin kovasti kuulustele. Ei tehty mitään pahaa. Oltiin melko kiltisti ;)
Anonyymi kirjoitti:
Älä niin kovasti kuulustele. Ei tehty mitään pahaa. Oltiin melko kiltisti ;)
Heh, palstailu saa toiset tolaltaan.
Moni tuntuu tulleen muilta palstoilta. Itse olen viihtynyt täällä sinkuissa palstaikäni.
Huihai! Ei ML-palsta turinatiimiin kuollut, vaan järjettomään trollailuun ja herjamiseen. Kukaan ei enää viihtynyt palstalla. Sääli! Porukka sai tarpeekseen ja lähti muualle.
- Anonyymi
Miksi pilasitte sen?
- Anonyymi
Älkää vaan sotkeko meidän fiksujen sinkkujen palstaa. :(
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pilasitte sen?
Olen väärä henkilö vastaamaan tähän. Pitää mennä kysymään niiltä trolleilta, jotka nauttivat tuhoamisesta. Olisin toivonut ML-pastan jatkuvan yhtä vilkkaana ja hauskana kuin ennenkin. Valitettavasti niin ei käynyt. Surullista.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta kyllä säilyy, jos fiksusti osataan pitää tämä trolli- ja herjausvapaana alueena.
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Tämä palsta kyllä säilyy, jos fiksusti osataan pitää tämä trolli- ja herjausvapaana alueena.
Oliko tuo betoninraudoittajaliiton virallinen kannanotto?
CindyD Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo betoninraudoittajaliiton virallinen kannanotto?
CindyDMiksi jatkat kiusaamista? Anna olla jo.
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Tätä ei todellakaan pidetä trolli- ja herjausvapaana. Olin muuten yksi ML:n tuhoajista :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä ei todellakaan pidetä trolli- ja herjausvapaana. Olin muuten yksi ML:n tuhoajista :)
Ylilääkärit pelkäävät älykkyytensä ja ammattiarvonimikkeensä menettämistä, jos uskaltautuvat, näihin erittäinkin yliälykkäisiin keskusteluihin: se on maineen menoa, kuin häviäisi Karpatsoville tai Vladimir Putinille shakkiottelussa.
Mutta toisaalta kyseinen ylilääkäri voisi saada meriittejä johonkin punaisen suuntaan, kuten SDP, jne :D:D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tiedossa, genio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tiedossa, genio.
Tiedän että oli tiedossa, dazu.
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin kyllä. Ei ole mikään salaisuus. Olet aika läpinäkyvä.
Miksi et keksisi itsellesi jotain muuta ajanvietettä?tosi..typy kirjoitti:
Arvasin kyllä. Ei ole mikään salaisuus. Olet aika läpinäkyvä.
Miksi et keksisi itsellesi jotain muuta ajanvietettä?Noita perseilijöitä kohtaan voi täällä naureksia. Täällä on oikeasti muutaman ydinporukan kanssa muut viestintäkanavat käytössä, jos tarvitsee tarkastella asioita palstan ulkopuolelta.
Ajat muuttuu.... enää ei muutama mulkku saa koko pakettia hajalle...
Että eiköhän tämä pslsta todellakin pidetä hengissä....- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Noita perseilijöitä kohtaan voi täällä naureksia. Täällä on oikeasti muutaman ydinporukan kanssa muut viestintäkanavat käytössä, jos tarvitsee tarkastella asioita palstan ulkopuolelta.
Että eiköhän tämä pslsta todellakin pidetä hengissä....Pitäisikö teidän viedä turinanne niille muille viestintäkanaville? Pelastaisitte sillä palstan keskusteluilmapiirin.
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö teidän viedä turinanne niille muille viestintäkanaville? Pelastaisitte sillä palstan keskusteluilmapiirin.
Niin, tai sitten sinä vaan hilaat ihtes jonnekin huuhaa-osastolle... eipä täällä kukaan muu vingukaan mistään...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin, tai sitten sinä vaan hilaat ihtes jonnekin huuhaa-osastolle... eipä täällä kukaan muu vingukaan mistään...
Pimppihän se on toimitusjohtajallakin, vaikka kuinka yrittäisi tärkeillä, jos nainen on, mutta laitetaan vain pimpula nainti testiin, jos hän uskaltaa edes shakkiotteluun ryhytä _:D
Hmm... vanhoista eräs musiikkikappale: Guns'N'Roses - Use Your Illusion I - Coma.
- Olin kerran itse koomassa tavallaan kun vanhaa autoa kunnostaessa (60-luvun) laitossa lensi sirpale silmään, nukuttivat silmäleikkauksen ajaksi ja heräsin sitten laput ja muut silmissä että mitä pitäisi tehdä sitten suojella jotta näkö ei mene kokonaan...
Minä pidän kyllä amerikkalaisten tuotteisen laaduista, en yhtään pidä meksikossa valmistetuista Levi's farkuista, näissä on erittäin huono laatu, mutta muista tuotteista, joissa tosiaan lukee: "Made in U.S.A." Disse kirjoitti:
Noita perseilijöitä kohtaan voi täällä naureksia. Täällä on oikeasti muutaman ydinporukan kanssa muut viestintäkanavat käytössä, jos tarvitsee tarkastella asioita palstan ulkopuolelta.
Että eiköhän tämä pslsta todellakin pidetä hengissä....Toivon niin, koska nuo trollit ovat aika yksinkertaisia ja jatkavat herjaamista, jos niille antaa mahdollisuuden.
Anonyymi kirjoitti:
Pimppihän se on toimitusjohtajallakin, vaikka kuinka yrittäisi tärkeillä, jos nainen on, mutta laitetaan vain pimpula nainti testiin, jos hän uskaltaa edes shakkiotteluun ryhytä _:D
Hmm... vanhoista eräs musiikkikappale: Guns'N'Roses - Use Your Illusion I - Coma.
- Olin kerran itse koomassa tavallaan kun vanhaa autoa kunnostaessa (60-luvun) laitossa lensi sirpale silmään, nukuttivat silmäleikkauksen ajaksi ja heräsin sitten laput ja muut silmissä että mitä pitäisi tehdä sitten suojella jotta näkö ei mene kokonaan...
Minä pidän kyllä amerikkalaisten tuotteisen laaduista, en yhtään pidä meksikossa valmistetuista Levi's farkuista, näissä on erittäin huono laatu, mutta muista tuotteista, joissa tosiaan lukee: "Made in U.S.A."No niin, nyttenkin sopisi kivasti pienimuotoinen.... sanotaanko vaikka 25 vuoden kooma?
Mä juttelin kirurgin ja hoitsujen kanssa leikkauksen ajan, kun ne nakutti mun koipea....ihan rpiduraalipuudutuksella mentiin....- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ei tarvi enää mennä huuhaa-osastolle. Olette jo tehneet tästä sellaisen.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No niin, nyttenkin sopisi kivasti pienimuotoinen.... sanotaanko vaikka 25 vuoden kooma?
Mä juttelin kirurgin ja hoitsujen kanssa leikkauksen ajan, kun ne nakutti mun koipea....ihan rpiduraalipuudutuksella mentiin....Oikeasti silloin kun itse heräsin nukutuksesta oli joku hoitaja keskussairaalassa vieressä kyselemässä kuulumisia, sanoin että: masentaa. Kysyi sitten että: mikä nyt masentaa sitten?, vastasin että tytöt masentavat. Siihen sanoi että: eivät kai masenna ei kai...
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Toivon niin, koska nuo trollit ovat aika yksinkertaisia ja jatkavat herjaamista, jos niille antaa mahdollisuuden.
Pitäisin betoniraudoittajia vieläkin yksinkertaisempina.
tosi..typy kirjoitti:
Toivon niin, koska nuo trollit ovat aika yksinkertaisia ja jatkavat herjaamista, jos niille antaa mahdollisuuden.
Niin, ehkä ne tarkoituksella esittävät tyhmiä?
Jännä välillä miettiä, että minkälaisia ihmisiä ne on? Onko niillä kaikki irl ihan hyvin, vai onko niillä vaikeuksia siellä, minkä ne purkaa tänne???- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Tissukka on tämän palstan pahin herjaaja.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi enää mennä huuhaa-osastolle. Olette jo tehneet tästä sellaisen.
No sittenhän olet totellut minua hyvin.... hyvä poika!
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti silloin kun itse heräsin nukutuksesta oli joku hoitaja keskussairaalassa vieressä kyselemässä kuulumisia, sanoin että: masentaa. Kysyi sitten että: mikä nyt masentaa sitten?, vastasin että tytöt masentavat. Siihen sanoi että: eivät kai masenna ei kai...
No jopas...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Jännä välillä miettiä, että minkälaisia ihmisiä ne on? Onko niillä kaikki irl ihan hyvin, vai onko niillä vaikeuksia siellä, minkä ne purkaa tänne???Sinähän sen tiedät
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No sittenhän olet totellut minua hyvin.... hyvä poika!
Olen kyllä nainen.
Disse kirjoitti:
Jännä välillä miettiä, että minkälaisia ihmisiä ne on? Onko niillä kaikki irl ihan hyvin, vai onko niillä vaikeuksia siellä, minkä ne purkaa tänne???Ehkä trollien tyhmyys on todellakin sisäänrakennettu mekanismi?
Koska normaali keskustelu ja verbaalinen kommunikonti ei heiltä suju, he ovat ottaneet alatyylisen asenteen ja antavat tyhmyytensä loistaa.
Sellaiseen heikkolahjaisuuten ei kannata kiinnittää mitään huomiota.Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät
Niin.... eivät taida "esittää".... ovat vaan. Haha.... voi että, ei aina voi voittaa, ei edes kun älliä jaettiin.
tosi..typy kirjoitti:
Ehkä trollien tyhmyys on todellakin sisäänrakennettu mekanismi?
Koska normaali keskustelu ja verbaalinen kommunikonti ei heiltä suju, he ovat ottaneet alatyylisen asenteen ja antavat tyhmyytensä loistaa.
Sellaiseen heikkolahjaisuuten ei kannata kiinnittää mitään huomiota.Niin.... en ole miettinytkään asiaa ihan noin... siis tuossa on paljon järkeä.
Varsinkin joillain trolleilla tuntuu olevan joku tietynlainen jankkaaminen sydäntä lähellä....
Ehkä he ovat jumineet itse irl johonkin ja se sitten näkyy täällä. Joku jankkaa vaikka, että meillä rekatuilla ei ole elämää, niin hälle ei luultavasti itsellä ole elämää??? Mieli tekisi saavuttaa jotain ja jonnekin on purettava pahaa oloaan?- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Ehkä trollien tyhmyys on todellakin sisäänrakennettu mekanismi?
Sellaiseen heikkolahjaisuuten ei kannata kiinnittää mitään huomiota.”Koska normaali keskustelu ja verbaalinen kommunikonti ei heiltä suju, he ovat ottaneet alatyylisen asenteen ja antavat tyhmyytensä loistaa.
Sellaiseen heikkolahjaisuuten ei kannata kiinnittää mitään huomiota.”
Kuvasit juuri Tissukan. Disse kirjoitti:
Niin.... en ole miettinytkään asiaa ihan noin... siis tuossa on paljon järkeä.
Varsinkin joillain trolleilla tuntuu olevan joku tietynlainen jankkaaminen sydäntä lähellä....
Ehkä he ovat jumineet itse irl johonkin ja se sitten näkyy täällä. Joku jankkaa vaikka, että meillä rekatuilla ei ole elämää, niin hälle ei luultavasti itsellä ole elämää??? Mieli tekisi saavuttaa jotain ja jonnekin on purettava pahaa oloaan?Nuo jankkaajat, herjaajat ja trollit voisivat suosiolla siirtyä Trollaus-palstalle. Sellainenkin täältä S24:lta löytyy.
tosi..typy kirjoitti:
Nuo jankkaajat, herjaajat ja trollit voisivat suosiolla siirtyä Trollaus-palstalle. Sellainenkin täältä S24:lta löytyy.
Joo. Tuossa toisaalla turistelin myös Abriksen alias sönkön kaa aiheesta. Jotenkin vois tänne organisoida jonkun vahvan yhteisön, mikä vois noita trolleja ja perseilijöitä vähän kimmotella pois.... siis sellainen vois houkutella ujoimpiakin rekisteröitymään ja ei olis jotain hiljaista hyväksymistä noita trolleja kohtaan...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo. Tuossa toisaalla turistelin myös Abriksen alias sönkön kaa aiheesta. Jotenkin vois tänne organisoida jonkun vahvan yhteisön, mikä vois noita trolleja ja perseilijöitä vähän kimmotella pois.... siis sellainen vois houkutella ujoimpiakin rekisteröitymään ja ei olis jotain hiljaista hyväksymistä noita trolleja kohtaan...
Menisitte sinne toisaalle perseilemään keskenänne
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Seuraapa vähän ketjujen lukijamääriä niin alat tajuamaan missä on vika. Ketään ei kiinnosta palstan kakanjauhanta, teidän organisoitu vahva yhteisönne on kimmotellut lukijakunnan pois.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo muistan... abris ja olin itse varmaan mökkijutuilla, tuli jutuiltua ja toivoteltua paljon hyviä öitä abrikselle, erään ikävän ihmisen tapasin silloin keskustellessa, ikävä-palstalta oikein narsistisen naisen, nimi ajattelijan osa, tajusin jo ajoissa jättää tämä rauhaan, kun itse silloin jää kärsimään omiaan, tämä olisi tehnyt vain omaa pahaa oloa itselleni, mitään antamatta.
Mutta joops, varmaankin pitänee lähteä reissuihin pääsiäisenä biljardipöytään laittamaan uusia laitakumeja, sitten juhannukseksi taas mökeille kunnostelemaan ikivanhoja..
Oikeasti olen kyllä todella pettynyt naisiin miten huolivat jonkun lääkärinkin puolisokseen jonka nettopalkkakin saattaa olla alle 2miljoonaa euroa vuodessa? Disse kirjoitti:
Itse olen aina kannustanut muita rekkaamaan nikin ja jatkamaan keskustelua avoimesti omalla nikillään. Jos joku on ujo ja epävarma, se varmuus löytyy vain lisää kirjoittamalla ja palstailemalla. Ajan kanssa.
Olen itsekin ollut ujo, enkä ole aina uskaltanut hypätä keskusteluun mukaan, vaikka mieli olisi tehnyt. Nykyään olen valikoiva ja keskustelen aiheista, joka todella kiinnostaa.
Nyt kiinnostaa pitää tämä palsta siistinä ja avoimena kaikenlaisille keskustelijoille, jotka osaavat käyttäytyä fiksusti. Meillä jokaisella on oma tyylimme ilmaista itseämme. Itse jatkan omalla linjalla. Se ei välttämättä miellytä kaikkia ja se on ihan ok.
En palstaile miellyttääkseni muita, vaan viihdyttääkseni itseäni.Disse kirjoitti:
öitä! :)
tosi..typy kirjoitti:
Itse olen aina kannustanut muita rekkaamaan nikin ja jatkamaan keskustelua avoimesti omalla nikillään. Jos joku on ujo ja epävarma, se varmuus löytyy vain lisää kirjoittamalla ja palstailemalla. Ajan kanssa.
Olen itsekin ollut ujo, enkä ole aina uskaltanut hypätä keskusteluun mukaan, vaikka mieli olisi tehnyt. Nykyään olen valikoiva ja keskustelen aiheista, joka todella kiinnostaa.
Nyt kiinnostaa pitää tämä palsta siistinä ja avoimena kaikenlaisille keskustelijoille, jotka osaavat käyttäytyä fiksusti. Meillä jokaisella on oma tyylimme ilmaista itseämme. Itse jatkan omalla linjalla. Se ei välttämättä miellytä kaikkia ja se on ihan ok.
En palstaile miellyttääkseni muita, vaan viihdyttääkseni itseäni.No noitten epämääräisten kirjoittajien ignooraaminen on varmaan ihan paras vaihtoehto. Ja tosiaankin pitäisi enemmän kannustaa rekkaamaan. Hirveän vaikea ymmärtää, että mitä haittaakaan tästä on?
Kullä mä muutamsn uuden rekkautunrenkin näin täällä ja joku jo taisi tänään sitä miettiä tosiaan. Toivottavasti tulee rekkaamaan itsensä. Vielä kun Lineri rekkais itsensä ja Trollikka, niin sitten oliskin mun kaikki tutut rekkautunut.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Hyviä öitä sinnekin!
Disse on ihan petankki-palstan kamaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sotkettu jo aikoja sitten. Antsupappan avulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sotkettu jo aikoja sitten. Antsupappan avulla.
Sotkijoita on tainnut olla useampikin, ja pidemmän aikaa. Muutama vakkari on jäänyt, eikä niiden turinat kiinnosta enää ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotkijoita on tainnut olla useampikin, ja pidemmän aikaa. Muutama vakkari on jäänyt, eikä niiden turinat kiinnosta enää ketään.
Antsupappa kuitenkin seurasi jenginsä kanssa täältä kirjoittajia näille pahemmin kertomatta. Näkivät narsisteja jokapuolella.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No noitten epämääräisten kirjoittajien ignooraaminen on varmaan ihan paras vaihtoehto. Ja tosiaankin pitäisi enemmän kannustaa rekkaamaan. Hirveän vaikea ymmärtää, että mitä haittaakaan tästä on?
Kullä mä muutamsn uuden rekkautunrenkin näin täällä ja joku jo taisi tänään sitä miettiä tosiaan. Toivottavasti tulee rekkaamaan itsensä. Vielä kun Lineri rekkais itsensä ja Trollikka, niin sitten oliskin mun kaikki tutut rekkautunut."Ja tosiaankin pitäisi enemmän kannustaa rekkaamaan. Hirveän vaikea ymmärtää, että mitä haittaakaan tästä on? "
Mitä hyötyäkään? Kun kirjoitusten painoarvo ei kuitenkaan siitä miksikään muutu, vaikka kuinka rekkautuisi. Anonyymi kirjoitti:
"Ja tosiaankin pitäisi enemmän kannustaa rekkaamaan. Hirveän vaikea ymmärtää, että mitä haittaakaan tästä on? "
Mitä hyötyäkään? Kun kirjoitusten painoarvo ei kuitenkaan siitä miksikään muutu, vaikka kuinka rekkautuisi.Painoarvo taitaa olla tunnistettavuus yhdeksi tietyksi? Eräänlainen jatkumo ja tunnistettavuus ideahan siinä on...
Ihmiset on kummia siinä, että ne haluaa tunnistaa toisen..Helmiina kirjoitti:
Painoarvo taitaa olla tunnistettavuus yhdeksi tietyksi? Eräänlainen jatkumo ja tunnistettavuus ideahan siinä on...
Ihmiset on kummia siinä, että ne haluaa tunnistaa toisen..Ja tulla tunnistetuiksi...
Anonyymi kirjoitti:
"Ja tosiaankin pitäisi enemmän kannustaa rekkaamaan. Hirveän vaikea ymmärtää, että mitä haittaakaan tästä on? "
Mitä hyötyäkään? Kun kirjoitusten painoarvo ei kuitenkaan siitä miksikään muutu, vaikka kuinka rekkautuisi.Rekatusta nimimerkistä tiedän, että kuka hän on. Voin omalla kommentilla joko lisätä hänen ongelmiaan tai sitten jättää kommentoimatta kokonaan. Tiedän että hän on oikeasti hän, eikä vain hänen allekirjoituksellaan ratsastava trolli.
Täällä kirjoittaa ihmisiä erilaisella ns. "Palstakulttuurilla" osa käy vain joskus, osa taas säännöllisesti. Rekisteröityneenä on kuitenkin itselle tärkeä tuo ilmoitusosio, eli inboxi. Jos joku on kommentoinut minulle, se löytyy sieltä, vaikka viikkojen päästä. Ei tarvitse selailla, että mihinkäs aloitukseen kirjoitin ja onko minulle vastattu. Todella hyvä apu.- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Painoarvo taitaa olla tunnistettavuus yhdeksi tietyksi? Eräänlainen jatkumo ja tunnistettavuus ideahan siinä on...
Ihmiset on kummia siinä, että ne haluaa tunnistaa toisen..Menkää sitten sellaisella foorumille jossa rekisteröityminen on pakollista, täällä olo on vapaaehtoista.
Anonyymi kirjoitti:
Menkää sitten sellaisella foorumille jossa rekisteröityminen on pakollista, täällä olo on vapaaehtoista.
Voitko lopettaa ton uhoamisen??
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Voitko lopettaa ton uhoamisen??
Teillä on selvästi todella paha olo täällä, yritän vain auttaa. Ikävä että suhtaudut noin.
Anonyymi kirjoitti:
Teillä on selvästi todella paha olo täällä, yritän vain auttaa. Ikävä että suhtaudut noin.
Ei mulla ole paha olo, älä siirrä omaas mulle. Äläkä Dissenkään oloa työnnä mulle, me ollaa kaks erillistä ihmistä..
Jos tarvin apua osaan pyytää.- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Ei mulla ole paha olo, älä siirrä omaas mulle. Äläkä Dissenkään oloa työnnä mulle, me ollaa kaks erillistä ihmistä..
Jos tarvin apua osaan pyytää.Eli Disse on ainoa jolla on paha olo. Ohjaa ystäväsi hoitoon.
Miksi muuten sinulle on sallittua neuvoa muita, että palstaa pitää sietää, palstailu on vapaaehtoista, on muitakin keskustelufoorumeja jos tämä ei miellytä jne., mutta jos joku toinen tekee saman, se on uhoamista, pahaa oloa ja kiukkuamista? Anonyymi kirjoitti:
Eli Disse on ainoa jolla on paha olo. Ohjaa ystäväsi hoitoon.
Miksi muuten sinulle on sallittua neuvoa muita, että palstaa pitää sietää, palstailu on vapaaehtoista, on muitakin keskustelufoorumeja jos tämä ei miellytä jne., mutta jos joku toinen tekee saman, se on uhoamista, pahaa oloa ja kiukkuamista?Miten niin minulla olis sallittua tai sallitumpaa? Minusta teet nyt omia tulkintojas minun sanomisistani.
Täällä on uhoajia, pitää vaan puntaroida mikä on aiheellista olipa se kuka hyvänsä joka meuhkaa, sinä tai minä. Ne omi yleisesti jokaista meitä koskevia mielipiteitä minulta. Koskee myös Disseä automaattisesti.
Jokaisella on ilmapiiristä vastuu..- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Miten niin minulla olis sallittua tai sallitumpaa? Minusta teet nyt omia tulkintojas minun sanomisistani.
Täällä on uhoajia, pitää vaan puntaroida mikä on aiheellista olipa se kuka hyvänsä joka meuhkaa, sinä tai minä. Ne omi yleisesti jokaista meitä koskevia mielipiteitä minulta. Koskee myös Disseä automaattisesti.
Jokaisella on ilmapiiristä vastuu..Et siis pystynyt vastaamaan kysymykseeni.
Luulet kaksinaamaisuuden olevan sinulle sallittua, koska toimit niin. Anonyymi kirjoitti:
Et siis pystynyt vastaamaan kysymykseeni.
Luulet kaksinaamaisuuden olevan sinulle sallittua, koska toimit niin.Ihan sama, sä harrastat retorisia kysymyksiä ja vain sun näkemys on oikea. Tajusin juu.
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Ihan sama, sä harrastat retorisia kysymyksiä ja vain sun näkemys on oikea. Tajusin juu.
Ei vaan sinä et kykene näkemään omaa kaksinaamaista toimintaasi.
Kun sinun tai Dissen kirjoituksia kritisoidaan, on ongelma kritisoijassa ja ratkaisuna on mennä muualle, oppia sietämään jne. Kun te suunnittelette ”parempaa yhteisöä” ja suosittelette mm. rekisteröintiä, teille sanotaan että menkää foorumeille, joilla on rekisteröintiopakko, niin se on uhoamista, kuumapäisyyttä jne.
Seuraava vaihe on sitten tuo uhriutuminen. Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan sinä et kykene näkemään omaa kaksinaamaista toimintaasi.
Kun sinun tai Dissen kirjoituksia kritisoidaan, on ongelma kritisoijassa ja ratkaisuna on mennä muualle, oppia sietämään jne. Kun te suunnittelette ”parempaa yhteisöä” ja suosittelette mm. rekisteröintiä, teille sanotaan että menkää foorumeille, joilla on rekisteröintiopakko, niin se on uhoamista, kuumapäisyyttä jne.
Seuraava vaihe on sitten tuo uhriutuminen.Excusemua, en ole suunnitellut mitään noista. Käys lukemassa uudestaan ihan kaikki mun tekstit, ajatuksella. Keskustellaan vasta sitten lisää.
En ole suositellut rekkautumistakaan, johan on vittu että työnnät mun suuhun toisten sanoja!- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Excusemua, en ole suunnitellut mitään noista. Käys lukemassa uudestaan ihan kaikki mun tekstit, ajatuksella. Keskustellaan vasta sitten lisää.
En ole suositellut rekkautumistakaan, johan on vittu että työnnät mun suuhun toisten sanoja!Mitä jos sinä nyt hieman rauhoittuisit, niin voidaan sitten jutella lisää.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos sinä nyt hieman rauhoittuisit, niin voidaan sitten jutella lisää.
Lue ne Helmiinan kommentit ajatuksella, äläkä työnnä toisten kirjoittamia sanoja mun sanoiksi tai ajatuksiksi. Se on typerää, eikä vakuuta sisälukutaidosta.
Helmiina kirjoitti:
Lue ne Helmiinan kommentit ajatuksella, äläkä työnnä toisten kirjoittamia sanoja mun sanoiksi tai ajatuksiksi. Se on typerää, eikä vakuuta sisälukutaidosta.
Ja kaikki mitä totean on yleisenä toiveena koskien kaikkia osapuolia. Jokaista asian kimpussa hääräävää kuumakallea, joka ilmestyy asiasta mittelöimään ja jatkamaan rallatusta.
En sulje ketään siitä ulos, jotka täällä vänkyttää.. Näkeekö anomuumi puita metsältä vai onko kaikki vaan metsää missä lukee mun tai Dissen nimi?
Kiva niputtaa kaikki yhteen, onhan se kätevämpää jaotella noin.. Kun keskittyä siihen mitä yksilöt kommentoi.. Laiskan ihmisen tyyli.
Kaveri plus kaveri ja okei toinen sano kissa toinen koira eli ne molemmat sano tietty kissa tai koira...
Ärsyttävää tommonen ettei nähdä asiasisältöä, nähdään vaan" puoli ja puolueet... "tai kuvitellaan jotkut puolueet...
Mitä hyödyttää mihinkään vastata, jos toinen ei takua mitä mä sanon vaan ynnää kaiken vapaamielisesti yhteen.. Koska on laiska ajattelemaan sisältöä.Helmiina kirjoitti:
Ja kaikki mitä totean on yleisenä toiveena koskien kaikkia osapuolia. Jokaista asian kimpussa hääräävää kuumakallea, joka ilmestyy asiasta mittelöimään ja jatkamaan rallatusta.
En sulje ketään siitä ulos, jotka täällä vänkyttää.. Näkeekö anomuumi puita metsältä vai onko kaikki vaan metsää missä lukee mun tai Dissen nimi?
Kiva niputtaa kaikki yhteen, onhan se kätevämpää jaotella noin.. Kun keskittyä siihen mitä yksilöt kommentoi.. Laiskan ihmisen tyyli.
Kaveri plus kaveri ja okei toinen sano kissa toinen koira eli ne molemmat sano tietty kissa tai koira...
Ärsyttävää tommonen ettei nähdä asiasisältöä, nähdään vaan" puoli ja puolueet... "tai kuvitellaan jotkut puolueet...
Mitä hyödyttää mihinkään vastata, jos toinen ei takua mitä mä sanon vaan ynnää kaiken vapaamielisesti yhteen.. Koska on laiska ajattelemaan sisältöä.Ei näitä trolleja oikeasti kiinnosta mikään asia... ei se että miten mikäkin kannattaisi ymmärtää tai mitään muutakaan. Näillä on vain ja ainoastaan tarkoitus kiusata.
Ja miks ne on ottaneet kiusan kohteeksi sut ja mut, on aiks yks ja sama...
Kannattaa oikeasti nyt vaan antaa olla... keksiä jotain muuta ja kivempaa, eikä antaa ajatustakaan näille kiusaajille, ne saa vaan ruokaa näistä jutuista....- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ei näitä trolleja oikeasti kiinnosta mikään asia... ei se että miten mikäkin kannattaisi ymmärtää tai mitään muutakaan. Näillä on vain ja ainoastaan tarkoitus kiusata.
Kannattaa oikeasti nyt vaan antaa olla... keksiä jotain muuta ja kivempaa, eikä antaa ajatustakaan näille kiusaajille, ne saa vaan ruokaa näistä jutuista....Tehän tässä rakennatte haluamanne kaltaista yhteisöä.
Sitä saa mitä tilaa. Kannattaa katsoa peiliin. - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ei näitä trolleja oikeasti kiinnosta mikään asia... ei se että miten mikäkin kannattaisi ymmärtää tai mitään muutakaan. Näillä on vain ja ainoastaan tarkoitus kiusata.
Kannattaa oikeasti nyt vaan antaa olla... keksiä jotain muuta ja kivempaa, eikä antaa ajatustakaan näille kiusaajille, ne saa vaan ruokaa näistä jutuista....Sun vuoro kokeilla trollijahtia. Pertsa kokeili jo... :D
Disse kirjoitti:
Kannattaa oikeasti nyt vaan antaa olla... keksiä jotain muuta ja kivempaa, eikä antaa ajatustakaan näille kiusaajille, ne saa vaan ruokaa näistä jutuista....Se on ihan ok, että kysyy ja puhuu. Tuo tyyli vaan, ettei piittaa mitä toinen todella tarkoittaa tai kirjoittaa, tekee tyypistä dorkamaisen ja pätemisen haluisen "annas kun mä sanon mitä sä tarkoitat, vaikken ymmärrä edes helvettiäkään mitä sä tarkoitat." 👿
Eli joo, syy ei ole keskustelu ja oikein tajuaminen, vaan päteminen.Anonyymi kirjoitti:
Sun vuoro kokeilla trollijahtia. Pertsa kokeili jo... :D
Juu, ei kiitos. Ei kiinnosta miten jotkut osaa toisia kiusata...
Anonyymi kirjoitti:
Tehän tässä rakennatte haluamanne kaltaista yhteisöä.
Sitä saa mitä tilaa. Kannattaa katsoa peiliin.Niin, tai niin sinä sen koet.... ja mun puolesta koe vaan... ei ole minun murhe...
Helmiina kirjoitti:
Se on ihan ok, että kysyy ja puhuu. Tuo tyyli vaan, ettei piittaa mitä toinen todella tarkoittaa tai kirjoittaa, tekee tyypistä dorkamaisen ja pätemisen haluisen "annas kun mä sanon mitä sä tarkoitat, vaikken ymmärrä edes helvettiäkään mitä sä tarkoitat." 👿
Eli joo, syy ei ole keskustelu ja oikein tajuaminen, vaan päteminen.Niin, no mä oon tuota kuunnellut puskista jo ties miten pitkään... mutta ei sillä olekaan tarkoitus huomauttaa jostain asiasta, niinkuin kritiikillä on, vaan tarkoitus on vain kiusata.
Kiusaaminenhan ei tarkoita, että kohteessa olisi vikaa, vaan kiusaaminen tarkoittaa, että se kiusaaja tuntee jollaintavalla olevansa viallinen ja puutteellinen, sekä silloin on saatava huomio kiinnittymään muualle.... ja nyt se kohde on me, koska ollaan täällä näkyviä....
Jollain/joillain on todella paha olla....- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Se on ihan ok, että kysyy ja puhuu. Tuo tyyli vaan, ettei piittaa mitä toinen todella tarkoittaa tai kirjoittaa, tekee tyypistä dorkamaisen ja pätemisen haluisen "annas kun mä sanon mitä sä tarkoitat, vaikken ymmärrä edes helvettiäkään mitä sä tarkoitat." 👿
Eli joo, syy ei ole keskustelu ja oikein tajuaminen, vaan päteminen.Hengitä nyt edes välillä.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Juu, ei kiitos. Ei kiinnosta miten jotkut osaa toisia kiusata...
Sinähän vaan savustat
Disse kirjoitti:
Niin, no mä oon tuota kuunnellut puskista jo ties miten pitkään... mutta ei sillä olekaan tarkoitus huomauttaa jostain asiasta, niinkuin kritiikillä on, vaan tarkoitus on vain kiusata.
Kiusaaminenhan ei tarkoita, että kohteessa olisi vikaa, vaan kiusaaminen tarkoittaa, että se kiusaaja tuntee jollaintavalla olevansa viallinen ja puutteellinen, sekä silloin on saatava huomio kiinnittymään muualle.... ja nyt se kohde on me, koska ollaan täällä näkyviä....
Jollain/joillain on todella paha olla....Kyllä mä silti sanon sille, että vetäköön vidun päähänsä taas vaihteeks.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin, no mä oon tuota kuunnellut puskista jo ties miten pitkään... mutta ei sillä olekaan tarkoitus huomauttaa jostain asiasta, niinkuin kritiikillä on, vaan tarkoitus on vain kiusata.
Jollain/joillain on todella paha olla....Huomaan että sinulla ja abriksella on todella paha olla siitä kiusaamisesta jota olette palstalla harjoittaneet. Ehkä anteeksipyyntö auttaisi? Ehkä kiusaamanne henkilöt ymmärtäisivät kuinka puutteellisia ja viallisia koette olevanne?
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän vaan savustat
Joo. Se oli muutama päivä sitten hyväntuntuinen keksintö... oikeastaan hiffasin, että taannun siinä vaan aina niiten "savustettavien" tasolle, eli ei hyvä...
Pitäisi osata ignoorata sopivat kiusaajien kommentit....
Elämä on kokoaikaista itsensä tunnistamista.... Välillä tekee virheitä, mutta ehkä tärkeintä on, että ne itse huomaa...Helmiina kirjoitti:
Kyllä mä silti sanon sille, että vetäköön vidun päähänsä taas vaihteeks.
Hehehe! Eilen itse tyynnyttelit mua ja nyt itse oot kun hellankoukku! Hehheh...
Vaikka kyllä mä tiedän että kiukuttaa...
Mutta vähän nyt taklaan kylkeen ja nipistän nenästä.... joko alat hehettämään tai lanaat mutkin tähän... hihi... otan riskin...😬Anonyymi kirjoitti:
Huomaan että sinulla ja abriksella on todella paha olla siitä kiusaamisesta jota olette palstalla harjoittaneet. Ehkä anteeksipyyntö auttaisi? Ehkä kiusaamanne henkilöt ymmärtäisivät kuinka puutteellisia ja viallisia koette olevanne?
Anteeksi pyydettäis keneltä? Ja mitä kiusaamista? Sano nimiä ja sitten minun ja Abriksen sanomisia suoraan....
Kyllä mä ainakin oon valmis kaikki selvittämään. Mutta anna tulla nyt kaikki suoraan, eläkä kiemurtele sitten...Disse kirjoitti:
Hehehe! Eilen itse tyynnyttelit mua ja nyt itse oot kun hellankoukku! Hehheh...
Vaikka kyllä mä tiedän että kiukuttaa...
Mutta vähän nyt taklaan kylkeen ja nipistän nenästä.... joko alat hehettämään tai lanaat mutkin tähän... hihi... otan riskin...😬Ei mua oikeastaan kiukuta, tylsistyttää vaan typeränä kehän kiertäjät. :)
Oisko jollain jotain ihan oikeetakin asiaa?????? Pliis. :)Helmiina kirjoitti:
Ei mua oikeastaan kiukuta, tylsistyttää vaan typeränä kehän kiertäjät. :)
Oisko jollain jotain ihan oikeetakin asiaa?????? Pliis. :)No mä vähän kanssa tuossa kysyin nyt, että pistäis arvon trolli jotain nimiä ja meidän sanomisia sitten eetteriin, eikä vaan vinkuis puskissa syyttämässä kaikesta vaan lämpimikseen...
Anonyymi kirjoitti:
Huomaan että sinulla ja abriksella on todella paha olla siitä kiusaamisesta jota olette palstalla harjoittaneet. Ehkä anteeksipyyntö auttaisi? Ehkä kiusaamanne henkilöt ymmärtäisivät kuinka puutteellisia ja viallisia koette olevanne?
Ei nyt oikeen uppoo toi läppä, keksi jotain parempaa. Konttaa vaikka välillä mun jaloissani ja heiluta häntää. :)
Disse kirjoitti:
No mä vähän kanssa tuossa kysyin nyt, että pistäis arvon trolli jotain nimiä ja meidän sanomisia sitten eetteriin, eikä vaan vinkuis puskissa syyttämässä kaikesta vaan lämpimikseen...
Ylivoimaista. :D
Helmiina kirjoitti:
No ainakin kestää, että joko meni hiljaiseks, tai sitten on tulossa kunnon pa.kalista. Hehe..
Disse kirjoitti:
No ainakin kestää, että joko meni hiljaiseks, tai sitten on tulossa kunnon pa.kalista. Hehe..
Se käy välillä tekemällään alttarilla palvomassa meidän kuvia. ;D
Kyllä se kohta taas iskee...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo. Se oli muutama päivä sitten hyväntuntuinen keksintö... oikeastaan hiffasin, että taannun siinä vaan aina niiten "savustettavien" tasolle, eli ei hyvä...
Pitäisi osata ignoorata sopivat kiusaajien kommentit....
Elämä on kokoaikaista itsensä tunnistamista.... Välillä tekee virheitä, mutta ehkä tärkeintä on, että ne itse huomaa...Jonain päivänä ehkä huomaat myös että et koskaan tule olemaan niiden savustamiesi tasolla, silloin olisit ehkä oppinutkin jotain.
Helmiina kirjoitti:
Kyllä se kohta taas iskee...Oikeastaan meinasin tähän laittaa vaikka mitä, mutta mä voin laittaa ne sulle yksityisesti.... hekotellaan siellä näille.... veijareille....
Ehkä fiksumpi niin....- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Anteeksi pyydettäis keneltä? Ja mitä kiusaamista? Sano nimiä ja sitten minun ja Abriksen sanomisia suoraan....
Kyllä mä ainakin oon valmis kaikki selvittämään. Mutta anna tulla nyt kaikki suoraan, eläkä kiemurtele sitten...Sinun pitää selvästikin vielä tutkiskella itseäsi.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No mä vähän kanssa tuossa kysyin nyt, että pistäis arvon trolli jotain nimiä ja meidän sanomisia sitten eetteriin, eikä vaan vinkuis puskissa syyttämässä kaikesta vaan lämpimikseen...
Sinähän täällä vingut kaiket päivät ja yöt ahdistuneisuuttasi.
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Ei nyt oikeen uppoo toi läppä, keksi jotain parempaa. Konttaa vaikka välillä mun jaloissani ja heiluta häntää. :)
Olet vielä kovin passiivisagressivinen.
Kuten sanoin, jutellaan sitten kun olet rauhoittunut. - Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Sinullehan kaikki on, tiedän. Kerrassaan kaksipiippuisen ylivoimaista.
Anonyymi kirjoitti:
Jonain päivänä ehkä huomaat myös että et koskaan tule olemaan niiden savustamiesi tasolla, silloin olisit ehkä oppinutkin jotain.
Minä itse kyllä huomaan mikä on minun taso. Se miten minua kohtelee täälläkin suurin osa ja etenkin irl ihmiset, niillä on minulle väliä.... sinun kommentilla tässä ei ole minulle pätkääkään väliä.
Mutta senhän sinä oletkin jo oppinut huomaamaan ja se sinua kiukuttaa... olen siitä pahoillani, mutta aion jatkaa tiellä joka vaikuttaa minulle itselleni parhaalta.Disse kirjoitti:
Oikeastaan meinasin tähän laittaa vaikka mitä, mutta mä voin laittaa ne sulle yksityisesti.... hekotellaan siellä näille.... veijareille....
Ehkä fiksumpi niin....Oikeastaan vois vaihtaa levyä, tämä raina on loppu kulunut. :)
Carmolikset pierettää...hyh helvetti miten paskakin haisee. Silmiä kirvelee. ;(Anonyymi kirjoitti:
Olet vielä kovin passiivisagressivinen.
Kuten sanoin, jutellaan sitten kun olet rauhoittunut.Johtuu niistä hormooneista edelleen. Tuskin mä tästä enää pahemmaksi tulen, joten iske pois...lyö nyt kaksin käsin. :)
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitää selvästikin vielä tutkiskella itseäsi.
Eli sinulla ei ole yhtään mitään konkreettista sanoa, on vain sinun oma ahdistuksesi. Hyvä on. Olen pahoillani tunteestasi. Mutta se on sinun tunne, en voi sille mitään oikeasti. Koeta selvittää itse, mitä se tunne sinulle kertoo.
Minulla on omani...Anonyymi kirjoitti:
Sinullehan kaikki on, tiedän. Kerrassaan kaksipiippuisen ylivoimaista.
Et sä mitään tiedä siitä mitä mä tiedän. Luulet vaan tietäväs. :)
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Kyllä se kohta taas iskee...On todella vaarallista ja psyykelle hyvin kuormittavaa tuollainen ailahtelu synkeän kelpaamattomuuden ja kaikkivoipaisen suuruudenhulluuskuvitelmien välillä, mutta se kaikki kuuluu tuohon sairauteenne.
Menepä nyt lepäämään siitä ennen kuin paskot itsesi. Helmiina kirjoitti:
Oikeastaan vois vaihtaa levyä, tämä raina on loppu kulunut. :)
Carmolikset pierettää...hyh helvetti miten paskakin haisee. Silmiä kirvelee. ;(Meinaako flunssaa pukata?
Että ei se haju, eikä silmien kirvely, mutta kynsien irtoilu on jo liikaa tässä hajussa. Hehehee..Anonyymi kirjoitti:
On todella vaarallista ja psyykelle hyvin kuormittavaa tuollainen ailahtelu synkeän kelpaamattomuuden ja kaikkivoipaisen suuruudenhulluuskuvitelmien välillä, mutta se kaikki kuuluu tuohon sairauteenne.
Menepä nyt lepäämään siitä ennen kuin paskot itsesi.Kyllä mä itelleni kelpaan, sulle mun ei tarvikkaan kelvata. Suuruudenhullu siellä äänessä tietää mistä puhuu. Hullu hullun tunnistaa, muut ei tajua mittään. :)
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Oikeastaan meinasin tähän laittaa vaikka mitä, mutta mä voin laittaa ne sulle yksityisesti.... hekotellaan siellä näille.... veijareille....
Ehkä fiksumpi niin....Hihi, oletpa ovela, palstalla uikuttamisen ja uhrautumisen lisäksi osaat siis myös selän takana puhumisen jalon taidon.
Mitä jos pysyisitte siellä privapuolella. Anonyymi kirjoitti:
Sinähän täällä vingut kaiket päivät ja yöt ahdistuneisuuttasi.
Missä? Kopio vaikka joku mun ahdistus täältä....hopihopi... yritä edes....
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Minä itse kyllä huomaan mikä on minun taso. Se miten minua kohtelee täälläkin suurin osa ja etenkin irl ihmiset, niillä on minulle väliä.... sinun kommentilla tässä ei ole minulle pätkääkään väliä.
Mutta senhän sinä oletkin jo oppinut huomaamaan ja se sinua kiukuttaa... olen siitä pahoillani, mutta aion jatkaa tiellä joka vaikuttaa minulle itselleni parhaalta.Aivan, näistäkin huomaa, että sinulla ei ole montaakaan ystävää.
Disse kirjoitti:
Meinaako flunssaa pukata?
Että ei se haju, eikä silmien kirvely, mutta kynsien irtoilu on jo liikaa tässä hajussa. Hehehee..Ei, muuten vaan maistelin niitä. Aika pahoja oli, mutta söin ahneuksissani. :)
Mulla mitään kysiä ole ollut enää moneen vuoteen... :)Anonyymi kirjoitti:
Hihi, oletpa ovela, palstalla uikuttamisen ja uhrautumisen lisäksi osaat siis myös selän takana puhumisen jalon taidon.
Mitä jos pysyisitte siellä privapuolella.Ei ollutkaan sinulle tarkoitettu se viesti...
Anonyymi kirjoitti:
Hihi, oletpa ovela, palstalla uikuttamisen ja uhrautumisen lisäksi osaat siis myös selän takana puhumisen jalon taidon.
Mitä jos pysyisitte siellä privapuolella.Tuu säkin kimppaan. Lupaan ettet pety. :D
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, näistäkin huomaa, että sinulla ei ole montaakaan ystävää.
Okei. Ihanko olet huolissaan asiasta?
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Eli sinulla ei ole yhtään mitään konkreettista sanoa, on vain sinun oma ahdistuksesi. Hyvä on. Olen pahoillani tunteestasi. Mutta se on sinun tunne, en voi sille mitään oikeasti. Koeta selvittää itse, mitä se tunne sinulle kertoo.
Minulla on omani...Haluatko kehittää palstaa?
Häivy ja vie mennessäsi lässytyskaverisi, sen jälkeen tänne voi joskus tulla täysipäisiäkin ihmisiä. Luulen kuitenkin että sinä tai kukaan muukaan lässyttäjä ei ole huolissaan palstasta, vaan siitä että teillä muutamalla lässyttäjällä olisi palsta jossa voisitte jaaritella tylsiä juttujanne.
Te lässyttäjät olette palstan syöpä. - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Minulla on omani...Aivan, omasta ahdistuksestasi puhut.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Missä? Kopio vaikka joku mun ahdistus täältä....hopihopi... yritä edes....
Nämä sivut on niitä täynnä, valitse mikä tahansa kirjoituksesi.
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kehittää palstaa?
Häivy ja vie mennessäsi lässytyskaverisi, sen jälkeen tänne voi joskus tulla täysipäisiäkin ihmisiä. Luulen kuitenkin että sinä tai kukaan muukaan lässyttäjä ei ole huolissaan palstasta, vaan siitä että teillä muutamalla lässyttäjällä olisi palsta jossa voisitte jaaritella tylsiä juttujanne.
Te lässyttäjät olette palstan syöpä.Te lässyttäjät olette palstan syöpä. Pertsallakin oli syöpä, sitten sillä ei enää ollutkaan. Ihmeparantumisia tapahtuu. :)
Helmiina kirjoitti:
Ei, muuten vaan maistelin niitä. Aika pahoja oli, mutta söin ahneuksissani. :)
Mulla mitään kysiä ole ollut enää moneen vuoteen... :)Ai? No penskana ollessa ukkotiputteli jostain pullosta niitä sokeripalaan ja sanoi, että munkkiuute auttaa.... sit se muuten jostain toi "mustan parran yskänlääkettäkin". Se ainakin silloin toimi...
Eli on ollut miin pahat kärtsät jo? 😳- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahnan pohjimmaiset, te tylsistytätte minua. Adjö.
Disse kirjoitti:
Ai? No penskana ollessa ukkotiputteli jostain pullosta niitä sokeripalaan ja sanoi, että munkkiuute auttaa.... sit se muuten jostain toi "mustan parran yskänlääkettäkin". Se ainakin silloin toimi...
Eli on ollut miin pahat kärtsät jo? 😳Mä en kyllä usko sen tehoon...joku psyykkaus hommeli. Kun se on pahaa, sen täytyy auttaa.. :)
24/7Anonyymi kirjoitti:
Pahnan pohjimmaiset, te tylsistytätte minua. Adjö.
Ihmeen kauan se kestikin. :) Moi!
Disse kirjoitti:
Tehään juna! 💪😬
Tralalla la la laaa. ;)
Nyt varsinkin olis otollinen ajankohta, carmolikset... ;PAnonyymi kirjoitti:
Hahaha... kyllä nyt arvon palstakiusaaja löit kirveesi kiveen.... tai oot lyönyt jo kauan aikaa sitten. Et sinä saa meitä ajettua täältä minnekkään, vaikka kuinka kiukuttelisit.
Ja sinulla on ollut itselläsi ja on yhä mahdollisuus olla täällä keskustelija muitten joukossa, mutta et tule ikinä olemaan arvostettu muitten mielessä täälläkään, jos et arvosta myös muita.
Mulle riitää nyt tänä päivänä sulle ja muillekin anonyymeille vastailu. Hyvää jatkoa iltaan.Helmiina kirjoitti:
Tralalla la la laaa. ;)
Nyt varsinkin olis otollinen ajankohta, carmolikset... ;PKäväsen pesulla ensin... :)
https://youtu.be/2ctcTP9pSHw
palataan!!!- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Te lässyttäjät olette palstan syöpä. Pertsallakin oli syöpä, sitten sillä ei enää ollutkaan. Ihmeparantumisia tapahtuu. :)
Pertsa sentään tajusi itse lähteä palstalta, mutta te kaiketi uskotte olevanne palstan kantava voima. Tsiissas teitä hölmöjä, olette tyhjentäneet lähes koko palstan.
Helmiina kirjoitti:
Tralalla la la laaa. ;)
Nyt varsinkin olis otollinen ajankohta, carmolikset... ;PSä oisit peränpitäjä... ja sit mentäis vauhdilla! Hehe...
Joo. Nyt mulle riitti anomuumeille länkyttäminen tälle iltaa. Mä meen parturiin poitsun kaa tuossa ja sit jos lämmäyttäis saunan oikeen ja aamulla lähen jonnekin huitsinnevadaan hakee kaverin kanssa auton moottorin..... luultavasti on saanut jonkun volkkarin moottorin liki ilmasiks.Anonyymi kirjoitti:
Pertsa sentään tajusi itse lähteä palstalta, mutta te kaiketi uskotte olevanne palstan kantava voima. Tsiissas teitä hölmöjä, olette tyhjentäneet lähes koko palstan.
Eikä tajunnut. Edelleen käy täällä yhtenään. Älä puhu hölmöjä.. Tssiissas vaan itelles. 😃
Disse kirjoitti:
Sä oisit peränpitäjä... ja sit mentäis vauhdilla! Hehe...
Joo. Nyt mulle riitti anomuumeille länkyttäminen tälle iltaa. Mä meen parturiin poitsun kaa tuossa ja sit jos lämmäyttäis saunan oikeen ja aamulla lähen jonnekin huitsinnevadaan hakee kaverin kanssa auton moottorin..... luultavasti on saanut jonkun volkkarin moottorin liki ilmasiks.Mä oon kokenut peränpitäjä..😉
Helmiina kirjoitti:
Mä oon kokenut peränpitäjä..😉
Kenen perää? Vsi onks siinä mitään perää?
Vai Pekkaa? Perän Pekkaako pitelet?Disse kirjoitti:
Kenen perää? Vsi onks siinä mitään perää?
Vai Pekkaa? Perän Pekkaako pitelet?Hyss menee palsta enemmän sekasin, jos paljastan kenen perää. Huolestuneena huutelee muutenkin ikään kuin vaientaakseen. 🤫
Helmiina kirjoitti:
Hyss menee palsta enemmän sekasin, jos paljastan kenen perää. Huolestuneena huutelee muutenkin ikään kuin vaientaakseen. 🤫
Tuskin kovin moni on tajunnut, että naisen kuva profiilissa ei ole yhtä kuin nainen. 😂
Helmiina kirjoitti:
Tuskin kovin moni on tajunnut, että naisen kuva profiilissa ei ole yhtä kuin nainen. 😂
Nöfnöf viiiii!!!😂
- Anonyymi
Paskan marjat, turinatiimillä tuollaista valtaa ollut. Turinatiimi oli pelkkää turinaa.
Palstan alamäki alkoi siitä, kun sen mielenkiintoisin ja älykkäin kirjoittaja teki itsarin.
Suurin osa ml-palstan viihdearvosta oli gekon ja hänen aliaksiensa ansiota.
R.I.P.- Anonyymi
Ps.
Täällä(kään) ei ole vielä yhtä mielenkiintoista ja monipuolista kirjoittelijaa näkynyt. Mä muistan gekkosta lähinnä angstin ja pahanolon huokeen...ihan lennokasta juttua aika ajoin. Mutta mulle tuli aina tunne, että hänellä on paha olla...ja nyt kun itsarista puhut, niin käy järkeen sen olon aistiminen. Se oli siis ihan todellista aistimista eikä mutua...
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Mä muistan gekkosta lähinnä angstin ja pahanolon huokeen...ihan lennokasta juttua aika ajoin. Mutta mulle tuli aina tunne, että hänellä on paha olla...ja nyt kun itsarista puhut, niin käy järkeen sen olon aistiminen. Se oli siis ihan todellista aistimista eikä mutua...
Parasta oli kettuilu buddy lovelle pedofiliasta 🤣 Oi niitä aikoja... Silloin ei säästetty ketään.
Anonyymi kirjoitti:
Parasta oli kettuilu buddy lovelle pedofiliasta 🤣 Oi niitä aikoja... Silloin ei säästetty ketään.
Pölöjä..
turinatiimiksi vaan joku nimesi kaikki vaikka en ollut kuin keskustelija
Ei se mitään tiimi juttu ollut, joku vaan halusi antaa nimen.- Anonyymi
Luokkakokous!
- Anonyymi
Luokkakokous!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576