nyt huomasin että volvostanihan puuttuu lämpömittari. kai siellä joku sireeni tai valo sentään on ilmaisemassa jos alkaa liikaa lämmöt nousta että tienposkeen ymmärtää pysähtyä?
volvostami puuttuu lämpömittari
4
359
Vastaukset
- Anonyymi
Minä pidän kyllä Volvoista autoina, on hyvinkin suunniteltuja talvikäyttöön, lämmitys toimii hyvin, ja monia miellyttäviä suunnittelun yksityiskohtia on kyllä näissä.
- Anonyymi
Tuo on mielenkiintoinen päätös, että lämpötilamittari oli jätetty tietyssä aikavälissä kokonaan pois. Vaikka se lämpömittari ei nyt ikinä olekaan mikään absoluuttinen totuus, niin kyllä sillä nyt pitäisi ainakin nähdä kun termostaatti antautuu ja moottori ei lämpene normaalilämpöihin.
Onneksi vaikka se mittari puuttuisikin niin lämpötilan saa aina OBD-portin kautta vaikkapa puhelimeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on mielenkiintoinen päätös, että lämpötilamittari oli jätetty tietyssä aikavälissä kokonaan pois. Vaikka se lämpömittari ei nyt ikinä olekaan mikään absoluuttinen totuus, niin kyllä sillä nyt pitäisi ainakin nähdä kun termostaatti antautuu ja moottori ei lämpene normaalilämpöihin.
Onneksi vaikka se mittari puuttuisikin niin lämpötilan saa aina OBD-portin kautta vaikkapa puhelimeen.Mulla on ferrarissa kaikki mahdolliset mittarit, niitä melkoinen nippu ja ajankohtaista tietoa on saatavilla moottorista heti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ferrarissa kaikki mahdolliset mittarit, niitä melkoinen nippu ja ajankohtaista tietoa on saatavilla moottorista heti!
Ei ole herra kieltänyt suuria haaveilemasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396905
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 371952