Hei! Olen todella kiinnostunut ilmaisutaidosta ja taiteesta ylipäätään ja haluan hakea Kallion lukioon. Voisiko joku kertoa kokemuksia Kallioon hakemisesta?
Keskiarvoni on tällä hetkellä 9,5 ja aion yrittää nostaa sitä vielä kun aikaa on.
Harrastuksiani ovat mm.:
- Lentopallo 8 vuotta
- Taidekoulu 9 vuotta diplomi
- Tanssi 2 vuotta omatoimisesti ja ryhmässä 4 vuotta
- Kitara ohjatusti 1,5 vuotta omatoimisesti 3 vuotta
- Baletti 1 vuosi
- Taitoluistelu 2 vuotta
- Näytelmäkerho 1 vuosi
- Partio 1 vuosi
- Uinti 2 vuotta voittanut uimakisoissa
Ja taitaa olla vielä jotain lyhytaikaisia, mutta en ala varmaan luettelemaan.
Olen myös tukioppilas ja olen ollut myös oppilaskunnassa ennen.
Saanko yllä mainituista harrastuksistani pisteitä tarpeeksi? Tiedän, että saan pisteitä vielä opettajan suosituksesta ja vapaamuotoisesta hakemuksesta, mutta saan niistä yhteensä max 2 pistettä. Riittääkö keskiarvostani ja harrastuksistani saadut pisteet?
Ja miten todistan, että olen harrastanut näitä? Riittääkö vanhempien todiste? Joistain saan varmasti kirjallisen todisteen, mutta suurimmasta osasta en tiedä. Kiitos avusta jo etukäteen!
P.S Pyydän ystävällisesti, että jos jollain on huonoja kokemuksia, tai joku on varma, etten tule pääsemään, älkää olko liian suorasukaisia. Kiitos paljon))
Kuinka vaikeaa on päästä Kallion lukioon?
Anonyymi
2
215
Vastaukset
- Anonyymi
tuota, tuota. Ajattelen. Ainakin osasit kuvata ja ilmaista miten hyvät olet kaikessa. Pitkää listaa erinomaisuudestasi riittää. Löydät sieltä varmaan kaltaisiasi hyviä erinomaisia ihmisiä. tv lumihiutale
- Anonyymi
Kiitos paljon vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107040- 954541
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524297Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493647- 513628
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san243019- 502613
- 131974
- 301941