Mikä tämä leppälän homma nyt on?valitetaan turhanpäiväisestä asiasta ja yritetään kaikella tavalla saada toiselta homma loppumaan poliisin ja muiden ympäristöihmisten kanssa.Onko tällä valittajallakaan kaikki niin hyvin jos tarkastus satutaan tekemään?
Turhaa valitusta
7
375
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilen vahvasti että juustonpaistaja olisi valittajalle mistään velkaa mutta olisko toisinpäin?
- Anonyymi
Jollakin on aikaa!
- Anonyymi
Voiko täkäläisillä olla oikeesti näin notkea arvostus keinotekoiseen onneen. Mikä se on se perimnäinen syy turruttaa kåikki pois niin ku ois pako. Jonkin laista aukkoa tässä varmaan täytetään
- Anonyymi
Valittajan oma tontti ei kestäisi tarkastusta, ei sitä kestä toki monen muunkaan tontti. Siksi pitäisi aina ensin miettiä onko omat asiat kunnossa ennenkuin sekaantuu toisten asioihin.
- Anonyymi
Kateus on Kuortanelaisten suuri riesa.
Liian oienet oiirit monellakin. - Anonyymi
Ei köyhiä karehdita.
- Anonyymi
Niinpä juuri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707