140 heppainen farkku 20 000 kantturoissa ei paha hinta ollenkaan. Pitäisiköhän päivittää tuohon vanhempi malli, vaikka ei tässä nyt vikaa ole.
Onkohan noissa Meganen uusissa koneissa mitään ongelmakohtaa?
Edullinen uusi Megane
9
79
Vastaukset
- Anonyymi
Jos koneena on energiasäästöpikkuturbo niin perinteiseen renun vääntökoneeseen tottunut tulee pettymään.
- Anonyymi
No nyt alla Megane 1.4 tce enkä nyt erityisemmin ole siihen pettynyt , kone on aika vahvan oloinen, vaikkei tietysti sama kuin iso vapaastihengittävä moottori. En kyllä ole ajanut tuolla uudella 140 heppaisella yhteistyökoneella, voihan se olla vaisumpi paketti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt alla Megane 1.4 tce enkä nyt erityisemmin ole siihen pettynyt , kone on aika vahvan oloinen, vaikkei tietysti sama kuin iso vapaastihengittävä moottori. En kyllä ole ajanut tuolla uudella 140 heppaisella yhteistyökoneella, voihan se olla vaisumpi paketti.
No se miltä kone tuntuu on varmasti monen tekijän summa. Itse olen(olin) laiska vaihtaja ja vedätin väännöllä silloinkin kun joku toinen olisi jo vaihtanut pienempään. Siksi olenkin nyt usein "pulassa" tuon turbomoottorin kanssa, se joko ei vedä ollenkaan tai sitten auto ryntää eteenpäin kun painaa vähän liikaa kaasua ja turbo tulee mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se miltä kone tuntuu on varmasti monen tekijän summa. Itse olen(olin) laiska vaihtaja ja vedätin väännöllä silloinkin kun joku toinen olisi jo vaihtanut pienempään. Siksi olenkin nyt usein "pulassa" tuon turbomoottorin kanssa, se joko ei vedä ollenkaan tai sitten auto ryntää eteenpäin kun painaa vähän liikaa kaasua ja turbo tulee mukaan.
Aika jouhevasti tuossa 1.4 tce-koneessa turbo tulee mukaan ja ei erityisemmin ole kuollutta kohtaa. Miten lie 1.2 tce: n laita tai tämän uuden 1.3 tce;n?
- Anonyymi
Älä vaan erehdy.
- Anonyymi
No juu 1.2 tce tosiaan jos lähdet 2 vaihteella on kohtia jolloin vääntöä ei ole mutta ei nyt maatakaatava juttu muuten pirtsakka peli eikä kulutakkaan paljoa ois kiva kyllä kokeilla 150hp mallia tosin vaihto uuteen ei houkuttele välirahan takia
- Anonyymi
Et kai nyt kakkosella lähde liikkeelle Meganella...nykymallit on käsittääkseni 115, 140 ja 160 hevosta.
- Anonyymi
Olen itse ajellut nyt parisen vuotta 1.2tce 132-hevoksisella manualivaihteisella farmari "Megsulla" ja tyytyväinen olen ollut. Eihän laite mikään raketti ole, mutta kuka nyt sitä odottaisikaan lukujen valossa. Tuotteella pystyy kuitenkin suorittamaan päivittäiset lyhyehköt siirtymät työpaikan ja kodin välillä. Varustelutaso on "Bose" eli paras mahdollinen, yhtä sun toista laitetta on. Suosittelen tutustumaan näihin käsittääkseni aliarvostettuihin kulkupeleihin vaihtoehtona 10 tuhatta euroa kalliimmille muiden merkkien vastaaville.
- Anonyymi
Juu, uusi Megane kampanja tosin mutta silti vähän päälle 20 donaa. Kolme vuotta vanha Golf, ajettu päälle 40 000, niin maksaa vielä tonnin pari enemmän!
Ei Megane voi olla niin surkea, että kannattaa maksaa tonni tai pari enemmän kolmivuotisesta Golfista . Uusi on uusi, on takuut jne.
Vai mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306