Kumppani ei ymmärrä

Anonyymi

Kuinka te kuvailisitte allergiaoireitanne? Onko ne elämänlaatua huonontavia? Minun kumppani ei ymmärrä että oikeasti kärsin kun hänen mukanaan tulee allergeeneja joihin reagoin silmä- ja iho-oireilla. Hänen mukaan minulle tulee "muutama näppylä" ja suhtautuminen on hyvin vähättelevää. Olen harkinnut parisuhteen looettamista tämän takia.

10

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moni allergikko suurentelevat oireitansa, huomionhaun toivossa. Realistinen näkemys allergiaan onkin siksi paikallaan,

• Anonyymi

Eli sinunko mielestäsi ihottumat, silmä ja hengitysoireet ovat huomionhakua? Totta varmaan se on että allergiaa sairastamaton ei voi käsittää sitä tunnetta mikä oirehtivalla alueella on, mutta ei se sitä tarkoita että jos ei päällepäin näykään etteikö tuntemukset ole allergiasta kärsivälle todellisia ja häiritseviä. Tiesit varmaan että allergioista voi kehittyä jopa astma tai pahimmassa tapauksessa anafylaksinen reaktio eli allergeenien välttely voi todella olla tarpeellista mikäli se vain on mahdollista.

• Anonyymi

Tiedän toki kaiken tuon. Siksi sanonkin, huomionhakua hyvin pitkälti.

• Anonyymi

Jos noin olisi, niin miten selität keväisin siitepölyaikaan saamani hengitysvaikeudet?

• Anonyymi

Kevättä ja luulotautia odotellessa. Numeroa asiasta ei kannata tehdä.

• Anonyymi

Kunnes sen itse koet.

• Anonyymi

Kunnes en koe. Luulotauti korvien välissä.

• Anonyymi

Itsepä sen luulosi sanoit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsepä sen luulosi sanoit.

Sillä on taas rumpupalikat hukassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä on taas rumpupalikat hukassa.

Rumpupalikat hukassa. Enpä ole aikaisemmin noin hauskaa lohkaisua kuullut. Pitää ottaa vitsivarastoon. Rumpupalikat hukassa hi hii hi hii. Todella hauska.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3432
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3394
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1994
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1396
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      1005
    Aihe