Olen sitä yrittänyt etsiä ympäri maailmaa, mut ei tahdo mistään vaan löytyy...?
olikohan tuo alempi uutinen sittenkin joku vitsi vai saako sen jostain oikeasti!
Mistä tuon Delphi 2005 personalin voi ladata
8
751
Vastaukset
- ööök
sivuilta löytyä www.borland.com
Sieltä löytyy myös järeämmät trialeina. - ...
Delphi 2005 Architect Trial (kokeiluversio) oli ainoa Delphi 2005 mikä löytyi. Ja keys only (pelkät aktivointikoodit)-osastosta löytyi Delphi 2005 Personal. Pelkällä aktivointikoodilla ei tee mitään.
- Duke
Kyllä se on julkaistu tuo Delphi 2005 Personal. Mutta kun Borland ei jostain syystä ole halunnut laittaa tuota ladattavaksi. Tuon Delphin pitäs saada jonkun tietokonelehden CD/DVD levyn mukana, esim. PC Magazine tai vastaavaa. Borlandin sivuilta saa vain ladattua rekisteröintiavaimen =(
- Ihmettelen vaan
Haluaisin todella saada käsiini tuon lehden, mutta en tiedä minkä lehden mukana Delphi ilmestyy. Käsittämätöntä hölmöilyä Borlandilta kun eivät pistä edes myyntiin tuota versiota, niin olen käsittänyt. Haluavat kai edistää piratismia, ei se ainakaan edesauta ihmisiä ostamaan laillisia versioita jos niitä ei ole saatavilla.
- Duke
Ihmettelen vaan kirjoitti:
Haluaisin todella saada käsiini tuon lehden, mutta en tiedä minkä lehden mukana Delphi ilmestyy. Käsittämätöntä hölmöilyä Borlandilta kun eivät pistä edes myyntiin tuota versiota, niin olen käsittänyt. Haluavat kai edistää piratismia, ei se ainakaan edesauta ihmisiä ostamaan laillisia versioita jos niitä ei ole saatavilla.
Olen eri tietokonelehtien kansia katellut, mutta en ole nähnyt missään missä olis tuota ko. Delphiä mukana???
Kait se olis laillista ladata tuo Delphi vaikka jostain P2P verkosta, jos se sieltä löytyis? Latais sitten vain tuon rekisteröintiavaimen Borlandin sivulta. - Nyt löytyi
Duke kirjoitti:
Olen eri tietokonelehtien kansia katellut, mutta en ole nähnyt missään missä olis tuota ko. Delphiä mukana???
Kait se olis laillista ladata tuo Delphi vaikka jostain P2P verkosta, jos se sieltä löytyis? Latais sitten vain tuon rekisteröintiavaimen Borlandin sivulta.Saksankielisen "PC Magazin"-lehden mukana on kuulemma Delphi 2005 PE. Katselin lehteä kerran akateemisesta, mutta sieltä sitä ei ainakaan löytynyt. Kai lehden voisi tilata, mutta kyllä se varmasti Suomeenkin jonkun lehden mukana jossain vaiheessa tulee. Kumma jos ei tulisi.
- dlp
Delphi 2005 personal löytyi PC Pro:n kesäkuun numerossa. Vaatii Win 2000/XP:n.
- kaupasta?
Mistä kaupasta tuota lehteä saa? En ole löytänyt sitä mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164