Näin pätkän TVssä ja ei ole ainoa päiväkoti suomessa,jossa henkilökunnasta ja nimenomaan pätevästä on pula.Pienille paikkakunnille ei helpolla muuteta.Ja monet pätevät vaihtaa alaa todella huonojen palkkojen ja työn rasittavuuden takia.Itse olen ollut yli 20v alalla ja lähdin pois kun en enää jaksanut,alanvaihto toi uuden elämän.Tsemppiä vielä jaksaville!Jos ihme tapahtuu ja palkat korjaantuu tulen takasin.Mutta yli 20v alalla olleena ja käteen jäävällä alle 1500 palkalla en tota vastuuta ym.enää ota.
Pyhärannan päiväkoti
Anonyymi
3
204
Vastaukset
- Anonyymi
pätevästä on pula
- Anonyymi
kaikki ilman koulutusta pääsee alalle ,vain jos itsellä on lapsi,mikä ei tosiaan todista pätevyyttä.¨päinvastoin,esitettään siis sädekehä pään päällä hyvää ihmistä,
Tarttis vanhempien vaatia hoitajilta ammatti pätevyyttä,surkealle surkea palkka eli ei mittään kuin potkut
- Anonyymi
Ylikouluttautumista vaaditaan helppoon ja yksinkertaiseen työhön joka sujuu naisilta luonnostaan, typerää ja mahdollisia työvuosia menee turhaan hukkaan koulunpenkillä istuessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171