Kehittäkäämme Sievistä iso kaupunki. Se olisi kaikkien etu! Sievillä menee hyvin, kun asukasluku kasvaa. Vauhditetaan sitä!
Sievistä metropoli!
6
162
Vastaukset
- Anonyymi
Asukasluku kasvaa ?
- Anonyymi
Kyllä tänne mun lisäksi on muuttanut muutama muukin. Kyllä tää kasvaa. Jos teemme Sievistä kaupungin, kasvu voi voimistua entisestään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tänne mun lisäksi on muuttanut muutama muukin. Kyllä tää kasvaa. Jos teemme Sievistä kaupungin, kasvu voi voimistua entisestään!
Ei kasva. Porukka painuu Etelän isoihin kaupunkeihin. Pääkaupunki ei ole enää Helsinki vaan Bryssel. Sievistä voi kehittyä oiva poronhoitoalue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kasva. Porukka painuu Etelän isoihin kaupunkeihin. Pääkaupunki ei ole enää Helsinki vaan Bryssel. Sievistä voi kehittyä oiva poronhoitoalue.
Ennemmin lehmät lentää kuin Sievistä tulee kaupunki,paitsi liittymisen kautta johonkin, Ylivieska, Kannus. ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän päivän kalajaska lehti kertoo, totuuden. Kunnanjohtajakin epäsuorasti vihjaa nykyisille sieviläisille että painukaa hevonkuuseen.
- Anonyymi
Jos ensin koitettas jotenkin toimiva ravintola saada jonku perustamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236