Apua!
Kertaakaan en ole onnistunut lähtöselvitysautomaatilla asioimaan näyttämällä sille passiani. En tiedä koskaan, kuinka päin se kuuluu siihen läväyttää, laitan kuinka päin hyvänsä, ei tapahdu mitään. Sitten olen vain naputellut varauksen tai lentolipun numeron, joka tuntuu kyllä aika alkeelliselta.
Ja sen jälkeen ole AINA onnistunut ruttaamaan tarranauhan ryppyiseksi ja olen pelännyt joka kerta, minne laukkuni menee.
Olisiko jossain LÄHTÖSELVITYSSEMINAARI, jossa opettelen passin käytön automaatilla ja tarran laittamisen ruttaamatta.
Matkustan lentämällä noin kerran parissa kuukaudessa, ja vatsa kipeänä lähtöselvitysstressistä jo monta päivää etukäteen.
Auttakaa!!!
Perustumpelo
7
88
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydä henkilökunnalta apua. Siellä on virkailijoita paikalla.
- Anonyymi
Joo, mutta jos matkalainen haluaa hoitaa asian ihan itse. Sen tähdenhän nämä härvelit on lentokentille rakennettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mutta jos matkalainen haluaa hoitaa asian ihan itse. Sen tähdenhän nämä härvelit on lentokentille rakennettu.
Ei niitä laitteita saa yksinkertaisemmiksi, nehän on nyt jo suunniteltu tumpeloille. Ei ongelmia passin tai tarran kanssa koskaan. Jos tuo on vaikeaa niin odotappas passintarkastusautomaatteja..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä laitteita saa yksinkertaisemmiksi, nehän on nyt jo suunniteltu tumpeloille. Ei ongelmia passin tai tarran kanssa koskaan. Jos tuo on vaikeaa niin odotappas passintarkastusautomaatteja..
Onneksi on sinunlaisiasi fiksuja osaavia ihmisiä. Muutenhan olisi kilometrin jonot lentoaseman pihassa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä osannut edes sitä sanoa, laitetaanko siihen passi naamapuoli ylös vai alassuin. Heh heh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi on sinunlaisiasi fiksuja osaavia ihmisiä. Muutenhan olisi kilometrin jonot lentoaseman pihassa....
No mä oon kyllä tavallinen urvelo, ei kukaan fiksuksi ole sanonut koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä osannut edes sitä sanoa, laitetaanko siihen passi naamapuoli ylös vai alassuin. Heh heh!
Enpä nähnyt tuollaista kysymystä. Passi laitetaan valokuvapuoli alaspäin valokuvasivu edellä lasia vasten ja työnnetään eteenpäin stopparia vasten. Se pidetään paikalla kunnes ilmoittaa passin luetun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748