Tiukat trikoot

Anonyymi

Käyttääks täällä porukka tiukkoja trikoita? Ite käytän ihan normi housuina kaupassa käydessäki trikoita. Skins ja adidas trikoita joiden alla aina stringit.

16

1267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Leggingsejä ole pitänyt parin vuoden ajan...näin lauhalla talvella ohkaiset leggarit päällä ja niiden alla vähän paksummat leggingsit. Kesällä leggingsien alla käytän naisten uikkareita

• Anonyymi

Wou Wou Wou

• Anonyymi

Tänään viimeksi oli ohkaiset leggingsit jalassa...toiset alla, hyvin tarkeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään viimeksi oli ohkaiset leggingsit jalassa...toiset alla, hyvin tarkeni.

Yläosaksi lyhyt toppatakki niin hyvä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yläosaksi lyhyt toppatakki niin hyvä on.

Ei ole toppatakkia...enkä tähän hätiin sellaista hanki. Nahkatakilla on menty...vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole toppatakkia...enkä tähän hätiin sellaista hanki. Nahkatakilla on menty...vuosia.

Toimii sekin!

• Anonyymi

Jazzhousuja käytän ovat todella mukavat!

• Anonyymi

Mulla sama. Tilasin Jenkeistä Lululemonin jazzhousut. Ne hivelee muotoja kivasti.

• Anonyymi

Mul valssi tai tangohousut

• Anonyymi

Täällä myös trikoomies. Ja stringit alla. Mulla on kaapissa 2 hyllyllistä trikoita ja ainakin tuplamäärä muualla jemmassa kun ei kaappiin enää mahdu.

• Anonyymi

Ehkä pistän vappuna hopean tai kuparin väriset leggingsit jalkaani.

• Anonyymi

Minulla kaikki sukat ovat trikoota.

• Anonyymi

Muniin vaan sattuu ko ovat nin saatanan pinkeet. kait ne ruottia puhuvilla stadihomoilla menee täysin. nehän irvistelee ihan isohammasesikuvasa mukkaan.

• Anonyymi

Pidän tiukkoja treenitrikoita ja leggingsejä, eikä SATU cock&ball, paitsi silloin, jos nainen kenkäisee terävällä kärjellä.

• Anonyymi

Trikoot löytyy nytkin jalasta. Tai itse asiassa nyt on "jeggingsit", eli farkkujen näköiset, mutta erittäin joustavat leggingsit. Athleta-merkkiset, niiltä löytyy myös pitkiä malleja jos mittaa on kertynyt kovasti kuten mulla.

Kaapissa on paljon trikoita ja niiden alla tietysti stringit. Niitäkin on erilaisia, eri muotoisia ja eri materiaalia. Saumattomat ovat kivoja, mutta tykkään myös ihan minimallisista. Niissä ei käytännössä ole kuin pieni etuosa ja loppu pelkkää narua.

• Leggingsit lantioliivin päällä,näkyy liivien saumat läpi ja sukkanauhat.Voi olla että alkaa näkymään muutakin jos saa huomiota .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe