Olimme mieheni kanssa sopineet hänen parin kaverinsa kanssa kimppaseksin parissa tapaamisesta.
Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun miehet painivat minua.
Tällä kertaa mieheni otti liikaa ja sammui kesken iltaa.
Saunoin miesten kanssa ja molemmat miehet halusi minua eikä minulla ollut mitään sitä vastaan.
Toinen imi rintojani ja toinen nuoli pillua. Lupasin tehdä fritsuja tisseihin ja pillun ympärille miehelleni muistoksi.
Miestä kiukutti kun annoin miesten panna hänen nukkuessa vaikka hän oli itse kutsunut miehet panemaan kanssani.
Leppyi kuitenkin lopulta ja sitten oli aika heittää vaatteet nurkkaan ja nauttia kolmesta miehestä kerrallaan.
Onko pettämistä?
7
1217
Vastaukset
Ei ole pettämistä jos on sovittu pano ja järjestäjä on estynyt osallistumasta niin toiset voivat suorittaa kokouksen.
Jos ollaan miehen kanssa sovittu kimppa seksi ja porukka :on kasalla ja mies on estynyt niin olen pannut hereillä olevien kanssa oma mies tullut mukaan herättyään tai tultuaan kotiin.- Anonyymi
Ei ole pettämistä jos on sovittu kimppa niin voi alkaa vieraan kanssa jos oma mies on estynyt.
Meillä mies,tulee yleensä myöhemmin että vieras on saanut tutustua tarjotaan rauhassa ennen miehen osallistumista.
Näin ainakin ekoilla kerroilla.- Anonyymi
Tietysti olethan päästäsi vialla oleva jakorasia huora
- Anonyymi
Tuossa tilanteessa voi vapaasti panna eikä ole edes pettämistä. Anna mennä tämmöisessä tilanteessa.
- Anonyymi
No, vähäkö ukollasi oli paineita, kun sammuksiin itsensä joi. Onko sillä joku ongelma asian sunteen vai maistuuko vaan häppä.
Itse nauttisin tilanteesta täysillä.
T: Jaakko- Anonyymi
Varmasti jännitys ja odotus aiiheutti sekä työpäivän jälkeinen abankohta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti jännitys ja odotus aiiheutti sekä työpäivän jälkeinen abankohta.
Ehkä teidän pitää sopia pelisäännöt uusiksi.
Varsinkaan, jos ei ollut eka kerta, että ukot panee sua. Sinulle tämä oli kai ok. Nauti niin kauan, kunnes teillä on uusi sopimus aiheesta. Onko miehelläsi joku rajote, että ei tyydytä sua, vai oletko sinä vain niin nälkäinen tämän suhteen?
T:Jaakko
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081