joo se on ny nii et mul o surkea syrjäytyminen jätti toni taloyhtioön luksuskoti suhde
asoa nyt meni niiin
22
134
Vastaukset
- Anonyymi
Saisko saman suomeksi, kiitos?
- Anonyymi
mix säää suerjit minnuuu oon vaa outokumpulaene lievästi kahitusvammane iso nenä myos
- Anonyymi
Mixi kiucaat minnoooo kiucaaja mena ole waa hiucan cehatuswammaus
- Anonyymi
mun on taas pakko syrjäytyä jatkossakin yksin olemiseen, koska muuten elämänhalu häviää kokonaan, erityispiirteisyyden takia asioiden kokeminen ihan erilaista kuin muilla ja jaksaminen on vähissä
- Anonyymi
mite sä kejtaay barastaa mun langan su onhelmiisii!!!!! outokumpu
- Anonyymi
outokumpu iso nenä!!!!!!
- Anonyymi
outojen kumpu = isoin nenä
- Anonyymi
outojen kumpu isoin nenä alaston supermalli vähähiilihydraattinen internet explorer
- Anonyymi
kielenkannat superkauniilla romugrilli löystyivät suomalaisella jo on perkele mikko leppilampi camillalla romutransu
- Anonyymi
hiphop-legenda sara sieppi kissa ammuttiin rehellisessä vankilan muurien vuotta sitten lenkin jälkeen pelastettiin
- Anonyymi
anarkismi iso nenä feminismi outokumpu kommunismi lievä kehitysvammaisuus
- Anonyymi
mahtava outo kumpuinen nenä
- Anonyymi
olen outokumpulainen
- Anonyymi
outokumpu 4 laif
- Anonyymi
outokumpu
- Anonyymi
kumpu outo kehitysvamma lievä nenä iso
- Anonyymi
outokumpo
- Anonyymi
outokumpu
- Anonyymi
outokumpu
- Anonyymi
Onko Outokummun pohjavesissä jotakin myrkkyä ?
- Anonyymi
mikxi syrjit minau mä kerron susta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364