Polo vm. 2013 oli äskettäin määräaikaishuollossa, jossa huomattiin, että äänitorvi ja etuvalojen pesurit eivät toimi. Kehoitettiin tutkimaan asiaa sähkärin kanssa ja varattiin uusi aika. Nyt kuitenkin olin menossa tankkaamaan niin polttoaineluukku ei aukea? Voisiko nämä kaikki viat olla yhteydessä toisiinsa? Kaikki sulakkeet ovat kunnossa.
VW Polo -13 polttoaineluukku ei aukea
4
3843
Vastaukset
- Anonyymi
Painele kakesta auki/kiinni ja samalla painelet luukun kantta.
Niin, eihän ole jäässä?- Anonyymi
Tosi omituisia vikoja folkkareissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi omituisia vikoja folkkareissa?
Mulla meni 2008 vuoden Golfissa tankin luukku lukkoon siten, että korkissa oleva muovinen naru meni ihan vahingossa lukituksen "alueelle" ja esti luukun aukeamisen. Voin kertoa, että vain volkkarissa voi olla moisia suunnittelun kukkasia, ne kun on roiskimalla suunniteltu ja valmistettu. Mitään vikoja turha ihmetellä, ne on volkkareiden ominaisuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla meni 2008 vuoden Golfissa tankin luukku lukkoon siten, että korkissa oleva muovinen naru meni ihan vahingossa lukituksen "alueelle" ja esti luukun aukeamisen. Voin kertoa, että vain volkkarissa voi olla moisia suunnittelun kukkasia, ne kun on roiskimalla suunniteltu ja valmistettu. Mitään vikoja turha ihmetellä, ne on volkkareiden ominaisuuksia.
Ehkä otte vaa kädeyömlä insinöörejä. 😁😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323938
- 453320
- 402919
- 172696
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010