Ei kannata.

Anonyymi

Mulla huonoja kokemuksia työpaikkaromansseista. Työskentelen hoitoalalla ja eräässä työpaikassa mulla oli ensin suhde yhden naisen kanssa ja sit menin ihastumaan toiseen työkaveriini ja hän vielä mut loppujenlopuksi pokasi. Eli meillä oli töissä aikamoinen kolmiodraama päällä. Kaikenkaikkiaan tää sekoilu työkavereitten kanssa maksoi minulle työpaikan. Olisin tykännyt ko. työpaikasta. Suhde toisen naisen kanssa jatkui n. puoli vuotta. Eli en suosittele kenellekkään mitään työpaikkaromansseja.

7

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain tyhmät ampuu ittersä jalkaan. Tai sahaa oman oksansa poikki.

• Anonyymi

Ei työpaikkaromanssissa mitään vikaa ole sen enempää kuin muussakaan romanssissa. Eri asia sitten jos tohon malliin alkaa säätämään usean kanssa yhtä aikaa.

• Anonyymi

Työpaikkojen munahaukat on vain draamakuningattaria,mistä ei yleensä hyvä seuraa pidemmänpäälle. Mutta jokainen voi ja saa kokeilla, jos on valmis ottamaa paskaa niskaa koko rahan edestä.

• Anonyymi

Lisätkööt tai oikaiskaa.. jos on jotain värin?

• Anonyymi

On se kyllä aika järjetöntä alkaa säätämään työpaikalla. Kokeiltu on. Siihen menee ihan hirveesti energiaa. ja työ muuttuu toissijaiseksi kun huomio on muualla. Tosin omassa tapauksessani en ollut itselle mieluisassa työssä joten oli aikaa ja mielenkiintoa sählätä. No nyt on niin rakas työ ettei tulis mieleenkään alkaa käyttää sitä aikaa hullutteluihin.

• Anonyymi

Tarinan opetus ei ollut työpaikkaromanssi. vaan romanssit! Taas siis yksi heikko mies jota viedään kuin pässiä narussa. Kannattaa varmaan miettiä mistä tuo huomionhaku lähtee...

Tiedän monta pariskuntaa jotka tavanneet töissä. Osa edelleenkin työskentelee samassa paikassa. Yksi pariskunta tiivisti työsuhdetta vielä lisää ja perustivat yhdessä yrityksen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7645
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4223
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2581
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2427
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51