Mulla huonoja kokemuksia työpaikkaromansseista. Työskentelen hoitoalalla ja eräässä työpaikassa mulla oli ensin suhde yhden naisen kanssa ja sit menin ihastumaan toiseen työkaveriini ja hän vielä mut loppujenlopuksi pokasi. Eli meillä oli töissä aikamoinen kolmiodraama päällä. Kaikenkaikkiaan tää sekoilu työkavereitten kanssa maksoi minulle työpaikan. Olisin tykännyt ko. työpaikasta. Suhde toisen naisen kanssa jatkui n. puoli vuotta. Eli en suosittele kenellekkään mitään työpaikkaromansseja.
Ei kannata.
7
113
Vastaukset
- Anonyymi
Vain tyhmät ampuu ittersä jalkaan. Tai sahaa oman oksansa poikki.
- Anonyymi
Ei työpaikkaromanssissa mitään vikaa ole sen enempää kuin muussakaan romanssissa. Eri asia sitten jos tohon malliin alkaa säätämään usean kanssa yhtä aikaa.
- Anonyymi
Työpaikkojen munahaukat on vain draamakuningattaria,mistä ei yleensä hyvä seuraa pidemmänpäälle. Mutta jokainen voi ja saa kokeilla, jos on valmis ottamaa paskaa niskaa koko rahan edestä.
- Anonyymi
Lisätkööt tai oikaiskaa.. jos on jotain värin?
- Anonyymi
On se kyllä aika järjetöntä alkaa säätämään työpaikalla. Kokeiltu on. Siihen menee ihan hirveesti energiaa. ja työ muuttuu toissijaiseksi kun huomio on muualla. Tosin omassa tapauksessani en ollut itselle mieluisassa työssä joten oli aikaa ja mielenkiintoa sählätä. No nyt on niin rakas työ ettei tulis mieleenkään alkaa käyttää sitä aikaa hullutteluihin.
- Anonyymi
Tarinan opetus ei ollut työpaikkaromanssi. vaan romanssit! Taas siis yksi heikko mies jota viedään kuin pässiä narussa. Kannattaa varmaan miettiä mistä tuo huomionhaku lähtee...
Tiedän monta pariskuntaa jotka tavanneet töissä. Osa edelleenkin työskentelee samassa paikassa. Yksi pariskunta tiivisti työsuhdetta vielä lisää ja perustivat yhdessä yrityksen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728