1995 - 1999 farkku bensa

Anonyymi

Pitäis saada muutamaksi vuodeksi "veturi" lohiveneelle, vetomassa olisi hyvä olla sen 1600kg, vuosimallil ei nii välii, kunhna kestää sen 3 vuotta, ja halpa pitää olla.
Volvo taitaa olla ainoa vaihtoehto, kun noi muilla jää massat vähiin.
Tarjotkaa, mutta yli 200tkm ajettuja ei kannata.

6

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entä pakettiautoksi katsastettu diesel farmari ? jos 1 penkki matkustajalle riittää.

• Anonyymi

V70--Volvoista kannattaa katsoa 98 ja siitä uudempia. Vanhemmassa moottorimallissa on öljynsyöntivikaa.

Ja onhan C ja varsinkin E-mersuissa hyvin vetokykyä.

• Anonyymi

Volvolle ääni täältäkin. Joko 170hv tai isompi bensa vitonen taikka isommilla kilometreillä 2.5tdi. Automaattikin näissä kestää kun öljyt on vain säännöllisesti vaihdettu eikä iske ruoste näihin toisin kuin japseihin ja mersuihin. Toinen vaihtoehto voisi olla Audi 100/A6 vm 1991-1997 bensana tai tuolla samalla dieselillä mitä volvo. Näitä löytyy myös nelikkona.

• Anonyymi

Älä nyt aiankaan mitään vajaavetoista laita, on syvältä perseestä huonoillatai jyrkillä luiskilla.

• Anonyymi

Volvolla ei ole kunnon nelivetoa, on vaan 2 2 vetoinen. Vetopyörät pitää sutia ennen kuin toinen akseli alkaa vetää, mutta onhan tuokin avuksi.

• Anonyymi

Mä miettisin 940:stä tähän tarpeeseen. Siinä tuo 200 tkm on vielä ihan leikkikilometrit. Niillä vetää sen puoli miljoonaa melkoisella varmuudella, jos edes välttävällä pidolla ollut. V70 ilman turboa - siinä on tosi ohuet väännöt pienillä kierroksilla, on luonteeltaan kierroskone. Tuo 170hv versiokin, niin tehot on kierroksilla, ei hyvä yhtälö vetohommiin. Itsellä on nyt ykköskoppainen v70 140 hv koneella, ja aiemmin oli kakkoskoppainen v70 170hv koneella. Molemmat tuntuu ihan samalle normiajossa, 170 teho tulee sitten jos pistää lusikan pohjaan. Vedin pari viikkoa sitten 400 km isoa kärryä, jossa oli paljon halkoja manuaali 940, 116 heppainen 2,3 litran kone. Paperilla nuo tehot kuulostaa naurettaville, mutta jotenkin siinä on sitkeyttä mun mielestä selvästi paremmin kuin vapari v70 koneessa. Kyse toki voi olla sopivista välityksistäkin. Aloittajalle suosittelisin V70 bensaturbo tai diesel. Tai sitten 940, ehkei kuitenkaan 2 litraisella vaparilla. 940 turbot on aika arvostettuja vetohommissa. Nykyisin niden hinnat ovat tosin yllättävän korkealla, kun lättähatut virittelee niitä ja ajelee maitotonkka katolla ympäri ostoskeskusten parkkiksia viikonloppuisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2038
    Aihe