Kuukautiset, osalla vaihdevuodet takaa ei järkevän toiminnan. Kaikki maailman armeijan päällystö on miehiä, em, syistä. Ehdottaisinkin, että varsinkin naisministereille, miksei myös kansaneudustajille maksettaisiin vain kolme viikon palkka, kuukautisviikolta ei, menopaussit samaa. Isänmaamme tarvitsee muutakin kuin villasukan kantapään neulonnan ohjeistusta.
Nyky hallitus, ei toimi. Liikaa naaraita 12 vastaan 9 urosta.
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"VTV: Kokoomuksen Eija-Riitta Korhola sai eurovaaleissa laitonta rahoitusta".
Näitä riittää, harmaa talouden Hautala jne. Vain 3-viikon palkka, siinä meetoota kerrakseen.- Anonyymi
Kataisen, Stubbin ja Sipilän hallitusksetjätti mädän yllätyksen seuraajilleen. Jättääkö Marinin myös?
- Anonyymi
Tunnetun tieteellisen ilmiön mukaisesti naarasjoukon kuukautiset synkronoituvat ajan kuluessa.
Oleellinen kysymys lieneekin, toimiiko synkronoitunut hallitus tehokaammin? Ja kuinka kauan joudumme sitä odottamaan?- Anonyymi
Nainen kuukautisineen, ei vastuullisiin tehtäviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen kuukautisineen, ei vastuullisiin tehtäviin.
Todellinen asiapohjainen kritiikki hautautuu juuri tuollaisten lapsellisten heittojen alle. Niin on kai tarkoituskin?
Ei tunnu missään! Kun tulee jotain talous- tms. ongelmia joista tytöt eivät (tietenkään) ymmärrä mitään, mennään YLEn ohjelmaan lyhyessä hameessa nätisti meikattuna, tirautetaan pienet itkut ja syytetään fasismia ja miehiä ylipäätään vainoamisesta ja häirinnästä; naisten kannatus, ja pk-seudun miestenkin, on taattu, ja sehän riittääkin. Toimii kuin junan vessa!
- Anonyymi
Unohdit luettelostasi tärkeän pointin : " siirretään " verotuksella varallisuus normaaleilta kansalaisilta " kieroilukerholaisille " . Siitä versoo Suomessa poliittinen kannatus !
- Anonyymi
Suomen hallitus 2020; puolella on hillopäivät ja loput on raskaana, päätökset kirjaimellisesti munattomia.
Ehkä sille olikin joku oikea syy, miksi naiset eivät saaneet edes äänestään suurimman osan ajan maamme historiasta...- Anonyymi
Lehtomäki oli vauvalomilla koko ministeri pestin ajan.
- Anonyymi
Lehtomäki oli vauvalomilla koko ministeri pestin ajan.
- Anonyymi
Ah minä niin kaipaan keskiajan ritarillisia miehiä jotka eivät antaneet edes naisten äänestää mutta antoivat sentään kokata.Ritarillinen mies myös kohteliaasta laittoi takkinsa lätäkön päälle ,että nainen pääsi ylittämään kadun kuivin jaloin.Arvatkaapas kuka tuon takin pesi?
- Anonyymi
Bernerin ura ministerinä kertokoon naisministerin saavutuksista.
- Anonyymi
tölmäyksiä kuumissa alloissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816