Olen aloittelija ja ihan pihalla lajin housupolitiikasta. Onko olemassa siis kahdenlaisia housukombinaatioita - toisissa suojat sisäänrakennettuina ja toisissa yhdistelmänä suojalliset alushousut päällyshousut? Mihis housuihin niitä irtosuojia tarvittiinkaan? Auttakaa onnetonta :D
Housut, apua!
4
1294
Vastaukset
- Anonyymi
Alla housut missä on valmiiksi lonkka ja reisisuojat, pelihousihin polvisuojat. Tai pelihousut missä on taskuja mihin ujutetaan ne reisi,lonkka,polvisuojat.
- Anonyymi
Mites noi 7-osaset suojahousut sitte? En hoksaa miks porukka ei osta niitä vaan käyttää polvisuojia irtosuojina
Tai siis näin oon ymmärtäny että monet tekee. Oon ite kans siis alottava pelaaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites noi 7-osaset suojahousut sitte? En hoksaa miks porukka ei osta niitä vaan käyttää polvisuojia irtosuojina
Tai siis näin oon ymmärtäny että monet tekee. Oon ite kans siis alottava pelaaja.Mulla ei ainakaan niissä seiskahousuissa ainakaan mikään enää osu kohdalleen. Sen takia pädihousut (tarpeeksi leveä perseelle) ja polvipalat pelihousussa.
- Anonyymi
Ei mihinkään. Kun otat mömmöjä helistimet kutistuu rusinoiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296