Mistä kannataisi tilata luistelusukset?
Luistelusukset netistä
18
942
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko varma, että osaat tilata toimivan parin ja tiedäthän, kuinka siteet levyineen rakennetaan sukseen ?
Ostatko kengät netistä ?
Sukset ovat vielä vaativammat hankittavat.- Anonyymi
Kyllä tiedän ja siteet saa asenntuina
- Anonyymi
https://www.premiumsport.fi/tuote-osasto/hiihto/varusteet-hiihto/varusteet-hiihto-sukset/
tuolta vaan valitsemaan- Anonyymi
Onpas siellä laaja valikoima, löytyykö rottinkiporkkia ?
Lyly ja Lykkimä olisi myös hyvä olla, kun sutta lähetään hiihtämään.
- Anonyymi
Kiteensuksi.fi on hyvä kokemus. Ilmoitat rehellisesti painosi.
- Anonyymi
Olisiko sukset pian alennusmyynnissä? Aikeissa hommatta luistelusukset. Voisin käydä kivijalkaliikkeessä,mutta tietenkin olisi kiva ostaa hyvät sukset pilkkahintaan...
- Anonyymi
Sieltä on lunta tulossa, myös etelään
- Anonyymi
Häijää Tampereen seudulla varma paikka. Sukset saa vaihtaa jos ei toimi. Liikuntamesta Hyvinkäällä. Ex-hiihtäjä osaa valita kapulat. Molempia olen käyttänyt. Se minkä hintaiset/laatuiset vermeet hankkii riippuu siitä miten paljon lajia harrastaa. Jos muutaman kerran hiihtää ei paljon kannata sijoittaa, eikä kyllä voi vehkeiltä sitten kyllä paljon vaatia. Ja jos paljon hiihtää niin kannattaa panostaa. Hyvillä välineillä sujuu mukavammin. Ja ei sitten mistään marketista suksia jos paljon hiihtää.....
- Anonyymi
Kaikki isot suksimyyjät ei ole netissä. Joudut soittamaan, puhelimella.
Etelässä, keski, länsi ja Itä-Suomessa on jokaisessa ei netissä olevia huippu suksikauppoja. Vesikelin suksia löytyy etelästä ja pakkaskeliin suksia pohjoisemmassa helpommin.
Itse valitsisin puhelimella soittamisen nettikorin sijaan. Jokainen taplaa tavallaan. - Anonyymi
Tuossa kuuntelin, kun suomitytöt olivat tilanneet jotain mekkoja kiinasta, ei mennyt tissit sisälle, vaikka ottivat kokoa suuremmat
siellä voi tulla yllätyksiä ja mitä tilaat, sen pidät, väärä koko ei ole syy palauttaa, valmistusvika se ei ole- Anonyymi
Paljonko niihin oli ruiskutettu silikooneja, entäs huuliin, entäs suksiin ?
Ei tainnut olla hiihtäjätyttöjä, harvalla tuota ongelmaa.
- Anonyymi
Salomonin sivuillakin voi tilata sukset suoraan Itävallasta. Hauska juttu sinänsä, että ainoa kriteeri on pituus. Painoa ei kysytä, eikä sitä voi edes tilaus kommenttiin pistää. Suksia ei siis sieltä tilattavaksi ole Oikeasti tarkoitettu. Asiakaspalvelussa on ihmisiä, jotka tietävät että lenkkareita ostetaan koon ja värin mukaan, mutta suksen kiloista eivät koskaan kuulleetkaan. Mahtaa sieltä saada hyvät nettisukset? Yhden koon nettikauppa ei siis monelle laatukriteerille taivu.
- Anonyymi
Itse tilasin erikoismaantiepyörän netistä puolittain summanmutikassa, naapurissa oli liki samanlainen ja luulin sen sopivan, kun mittataulukkokin oli liki sama.
EI SOPINUT, vaihdeltiin stemmejä ym, jouduin myymään 2.500 euron tappiolla 15 cm lyhyemmälle naiselle, jolle se kuulemma sopii (Belgialainen ruumiinrakenne ilmeisesti poikkeaa paljonkin tällaisesta persjalasta, jonka pituus on 187 cm). Toista kertaa en tilaa, tuolla tappiolla olisi käynyt vaikka tehtaalla kokeilemassa, olisi sitten ajellut sillä kotiin. - Anonyymi
Sporttipalvelu...👌
- Anonyymi
Häijää ja sieltä käytettyjen "tallisuksien" joukosta jos sattuisi löytymään. Ja kannattaa soittaa niin saa paremmin asiat selvitettyä.....
- Anonyymi
Etenkään noitä hylättyjä ei kannata ostaa näkemättä, nehän myydään Palsanmäen periaatteella, ostaja vastaa kaikesta. Sitä paitsi, tallisuksia ei pitäisi enää löytyä myynnistä, paitsi varastettuja.
- Anonyymi
Mistä kaupasta löytyisi luistelusetti jäätävän halvalla?
Luulisi suksien jääneen ainakin täällä eteläSuomessa myyjille hyllyn koristeiksi?- Anonyymi
XXLssä talvi tyhjennyksessä on fishereitä halvalla, koot vaihtelevia. Itse sain hyvät, vain lumi puuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768