Ottakaa kantaa!

Anonyymi

Mitä mieltä olette seurustelevasta miehestä joka puhuu ja hokee melkein joka lauseen perään tyttöystävälleen EIKÖ? Johon tyttöystävä joutuu vastaamaan toistuvasti JOO. Tyyliin Tehdään ruokaa, eikö? Laitetaan salaattia, eikö? Keitetään perunat, eikö? Otetaan leipää, eikö? Hieno ilma, eikö? Mennäänkö saunaan, eikö? Jne. Kyseessä keski-ikäinen mies.

9

116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ärsyttävää.

• Anonyymi

Jep muaki alkaa vituttamaan. 😂 Olen alkanut olemaan vaan hiljaa en vastaa niihin mitään. Tai vastaan jotain tyyliin. Kun hän sanoo otetaan leipää eikö, sanon mä otan ainaki vettä. 😂 Kun oon huomauttanut et lopettais hokemisen suuttui ja huusi anteeksi en oo ees huomannu kyl säkin aina sanot kaikkea. Viimeeks oikeen otti mun mahasta ja hölskytti maha "läskiä" jota ei käytännössä edes ole. Välillä mietin jaksanko kuunnella tollasta lässyn läätä? Vaik on muuten kiva.

• jos ärsyttää niin ei ole sopiva tyyppi

• Anonyymi

Todella ärsyttävä. Onkohan miehellä itsetunto kunnossa kun kysyy luvan tyttöystävältään joka lauseen loppuun. Voi tietysti olla vaan paha tapa lisätä se eikö loppuun.

• Anonyymi

Epävarma itsestään. Olen tavannut tuollaisia. Eivät kykene itsenäiseen päätöksentekoon.

• Anonyymi

on tommonen outoa, eikö?

• Anonyymi

Yhtä ärsyttävä tapa on tunkea ' itse asiassa' joka lauseeseen, EIKÖ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä ärsyttävä tapa on tunkea ' itse asiassa' joka lauseeseen, EIKÖ?

kyllä näin, eikÖ?

• Anonyymi

Ja toisaalta tosi moni mies kokee että on menettänyt puheyhteyden. Jos KYSYY mielipidettä, se ärsyttää. Jos ei kysy, on sillon itsekäs kusipää. Pitää olla itsenäinen ja herkkä mutta jos on itsenäinen, on sillon kusipää ja jos on herkkä, kokee naiset sillon ärsyttäväksi "koiranpennuksi " joka pyörii jaloissa. Jos taas mies myös tekee, eikä vaan puhu, tukee ja kannustaa, on ystävä sekä kumppani niin kelpaa siittäjäksi tai kaveriksi aina sillon kun nainen ei nussituta itseään miljoonalla muulla.... ja veruke sille on että perus arki ei oo kivaa ja kaipaa jännitystä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6963
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3928
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3310
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2919
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2696
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe