voiko lievässä nokkaakselissa mäntä hipasta venttiiliin fyysisesti eli ns.kättelevät?
millä tuon välyksen voi mitata ja miten sen huomaa vai huomaako ollenkaan jos vähän on osat kätellyt?
osien"kättely"
9
80
Vastaukset
- Anonyymi
vastaus: kyllä voi.
jos korkeempinostoinen nokka niin se on milli-5mm lähempänä mäntä vena komplikaatiota eli ns.kättelytilannetta.
muovailuvaha on hyvä mittaustapa.
jos on vain esim hipassut sen huomaa paisarin käyttäytymisessä,vaahto väri haju yms.- Anonyymi
Kusi vaahtoaa
- Anonyymi
kyllähän se rupeaa huohottamaan jos se on osunut ihan fullcontackt.
ja näkeehän sen luonteesta missä akseli on käynyt jossakin missä sen ei pidä normaalisti käydä.
helpoitten jos haluu menohaluja laittaa jonku läpihönkivän kannen tilalle ja se tunkkanen kansi jordaniaan. - Anonyymi
mikä on paisari jos kysyä saan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä on paisari jos kysyä saan?
ai ai...se paisari on sellanen heteroilla kun vastakkainen sukupuoli rupee kiinnostaa niin paisari eli paisuvainen rupeaa reagoimaan, no sitten biimeripojut saattaa jotkut tietenkin reagoida tolla paisarilla vaikka on samaa sukupuolta ja silleen...
näin minä sen käsittänyt olen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai ai...se paisari on sellanen heteroilla kun vastakkainen sukupuoli rupee kiinnostaa niin paisari eli paisuvainen rupeaa reagoimaan, no sitten biimeripojut saattaa jotkut tietenkin reagoida tolla paisarilla vaikka on samaa sukupuolta ja silleen...
näin minä sen käsittänyt olen?hihiihh:D
- Anonyymi
Mikä on lievä nokka-akseli?
- Anonyymi
Se, että lyö koppavaa bemaristia ritmon kampiakselilla klyyvariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että lyö koppavaa bemaristia ritmon kampiakselilla klyyvariin.
:D heheh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174