oikeasti löydy lihavista naisista pitävää feeder tai fat admirer-miestä sairaalloisen lihavalle naiselle?
Eikö täältä Suomi24-palstalta
6
255
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy...
Täällä yksi feederismistä kiinnostunut nainen vailla seuraa. Mulle voi laittaa viestiä Treffeissä. Löydyn samalla nimimerkillä sieltä.
gaineriina90 kirjoitti:
Täällä yksi feederismistä kiinnostunut nainen vailla seuraa. Mulle voi laittaa viestiä Treffeissä. Löydyn samalla nimimerkillä sieltä.
Hei. Jos vielä etsit seuraa niin täällä voisi olla yksi kiinnostunut. Vaikutit naiselliselta naiselta, joka viihtyy kehossaan
- Anonyymi
Lihavuus on yksi juttu, mutta sairaanlihavuus on tauti josta pitää pyrkiä pois ei sitä kohti.
Jos ihminen alkaa viihtyä kehossa joka on vain haitaksi, sellaisen ihannointi on sairasta.
Ei elämä muutu paremmaksi kapinoimalla ulkonäköä vastakohtaisesti.
Ei kukaan terveesti ajatteleva halua olla sairaanlihava tuskin edes lihava ja se ei liity mitenkään muiden odotuksiin vaan ihan siihen että ihmiskeho pn mitoissa jossa sitä on helppo kantaa.
Kysyt asiaa kuin se olisi luontevaa ihannoida sellaista mikä normi ihmiselle ei ole hyväksyttävää.
Tämä on vain äärilaita sille että esim. ainoastaan kaunis olisi ainoa oikea tapa olla olemassa. Täältä löytyy, pidän erittäin lihavista naisista
Löytyy kyllä jos on kiinnostusta..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124