Hän puhuu ja kirjoittaa Pyhässä Hengessä Jumalan totuutta! Hallelujaa!
Rauno on Jumalan mies!
25
113
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäksi Raunossa on se hyvä ja kunnioitettava piirre, ettei hän tuo itseään esille, vaan Jeesusta, joka kuoli puolestamme!
- Anonyymi
Rauno ei myöskään anna periksi taistelussa. Ei väisty, jos joku solvaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauno ei myöskään anna periksi taistelussa. Ei väisty, jos joku solvaa!
Zemppiä!
- Anonyymi
Heb 9:26
” sillä muutoin hänen olisi pitänyt kärsimän monta kertaa maailman perustamisesta asti; mutta nyt hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä.”- Anonyymi
”Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.”
Luuk 10:21 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.”
Luuk 10:21Kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen!
- Anonyymi
Rauno, sinun viinipullosi jäivät.
hartaanselkäläisen eteiseen!- Anonyymi
Näin siis aitoa Teuvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin siis aitoa Teuvoa.
Jep
- Anonyymi
”että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."
- Anonyymi
Rauno on hyvä mies.
- Anonyymi
Juurikin niin!
- Anonyymi
Totta! Kaisa on Jumalan tytär!
- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Jep jep
- Anonyymi
Jep jep jepulis jepp!
- Anonyymi
No voe tokkiisa kuitennii!
- Anonyymi
Mystinen Rauno...
- Anonyymi
Rauno ei pidä itsestään melua.
- Anonyymi
Mutta mistä Rauno on saanut tuon erinomaisen viisauden?
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Jep
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509