Rauno on Jumalan mies!

Anonyymi

Hän puhuu ja kirjoittaa Pyhässä Hengessä Jumalan totuutta! Hallelujaa!

25

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäksi Raunossa on se hyvä ja kunnioitettava piirre, ettei hän tuo itseään esille, vaan Jeesusta, joka kuoli puolestamme!

• Anonyymi

Rauno ei myöskään anna periksi taistelussa. Ei väisty, jos joku solvaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauno ei myöskään anna periksi taistelussa. Ei väisty, jos joku solvaa!

Zemppiä!

• Anonyymi

Heb 9:26
      ” sillä muutoin hänen olisi pitänyt kärsimän monta kertaa maailman perustamisesta asti; mutta nyt hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä.”

• Anonyymi

”Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.”
        Luuk 10:21

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.”
        Luuk 10:21

Kiitos Jeesus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen!

• Anonyymi

Rauno, sinun viinipullosi jäivät.
      hartaanselkäläisen eteiseen!

• Anonyymi

Näin siis aitoa Teuvoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin siis aitoa Teuvoa.

Jep

• Anonyymi

”että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."

• Anonyymi

Rauno on hyvä mies.

• Anonyymi

Juurikin niin!

• Anonyymi

Totta! Kaisa on Jumalan tytär!

• Anonyymi

Aamen kiitos Jeesus!

• Anonyymi

Jep jep

• Anonyymi

Jep jep jepulis jepp!

• Anonyymi

No voe tokkiisa kuitennii!

• Anonyymi

Mystinen Rauno...

• Anonyymi

Rauno ei pidä itsestään melua.

• Anonyymi

Mutta mistä Rauno on saanut tuon erinomaisen viisauden?

• Anonyymi

Aamen!

• Anonyymi

Jep

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      36
      4686
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      481
      1413
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      47
      736
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe