Olisko kellään myynnissä
2 kpl koivuisia Pisaratuoleja?
(Kaareva istuinosa)
kiitos
PISARA TUOLI
10
9780
Vastaukset
- tuk
Minulla on 2 pisaratuolia, musta kaareva istuinosa ja koivuiset jalat
- Jakkara
Mulla on peräti 6 pisara-tuolia, koivujalat, valkoinen kaareva selkänoja ja istuinosa. Paljonko yleensä näistä saa per kpl tai ryhmänä? Tarjoaako joku jotain?
- Pia-Turku
olisin halukas ostamaan 2-4 kpl Kimmo Varjorannan suunnitelemia Pisara-tuoleja (istuinosa valkoinen, jalat koivua).
- Jakkara
Pia-Turku kirjoitti:
olisin halukas ostamaan 2-4 kpl Kimmo Varjorannan suunnitelemia Pisara-tuoleja (istuinosa valkoinen, jalat koivua).
Minkä verran olisit valmis niistä maksamaan per kpl?
Meillä on kaikkiaan 6 pisara-tuolia myytävänä. - Pia-Turku
Jakkara kirjoitti:
Meillä on kaikkiaan 6 pisara-tuolia myytävänä.tarjoan neljästä tuolista 100€, kuudesta 120€.
- Pia-Turku
Jakkara kirjoitti:
Meillä on kaikkiaan 6 pisara-tuolia myytävänä.et ole kommentoinut mun tarjousta..
- Jakkara
Pia-Turku kirjoitti:
tarjoan neljästä tuolista 100€, kuudesta 120€.
Tuolit ovat Torniossa, tuottaako ongelmaa?
Sattuuko tuttujasi kulkemaan tätä kautta?
Maksaisitko kuudesta tuolista 150 euroa?
Suora sähköpostiosoitteeme on: tornio24@tornio24.net - ullama
Pia-Turku kirjoitti:
et ole kommentoinut mun tarjousta..
Mynnissä Turussa kuusi Kimmo Varjorannan suunnitelemia Pisara-tuoleja á 25 euroa/kpl, valkoisia, koivujalat, kohtuullisen hyvässä kunnossa. Ostettu 80-luvulla. Yhden selkänojassa kolhu, liimauksia korjattava, kohtuullisen siistissä kunnossa. Hae itse tai voidaan auttaa kuljetuksessa Turkuun pikkurahaa vastaan. Kiinnostaako?
- Tara
Pia-Turku kirjoitti:
tarjoan neljästä tuolista 100€, kuudesta 120€.
Hei, minulla on 5 kpl valkoisia pisara tuoleja myytävänä. ovat ehjät mutta vaativaat uuden värin.
- MinnaLi
Tara kirjoitti:
Hei, minulla on 5 kpl valkoisia pisara tuoleja myytävänä. ovat ehjät mutta vaativaat uuden värin.
Hei!
Vieläkö sinulla ovat nuo valkoiset Pisara tuolit? Olisin kiinnostunut niitä ostamaan. Puhelinnumeroni on 050-3433391.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579