Heij! Jos haluat tulla työpaikkakiusatuksi niin paras paikka on Sastamalan seurakunta!!!!
Srk:lle töihin
10
1129
Vastaukset
- Anonyymi
Millä tavalla siellä kiusataan.
- Anonyymi
Ahdistelua ,parjaamista, syyttelyä, valehtelua, nolaamista, vähättelyä, syrjimistä, töiden mollaamista, tiedon pimittämistä, eriarvoistamista, samasta työstä eri palkkaa naaman mukaan, ihmisarvon nujertamista. Jos yrität puuttua asioihin on helvetti irti ja kengänkuva perseessä. Jokainen joka suinkinn pystyy lähtee sieltä poiia mm kirkkoherra,moni nuorisopappi, moni nuorten ja lasten kanssa toimija, keittiöläiet, hautuumaa työläiset. Ainoa tapa. Vähän pärjätä on valtava nuoleskelu jo joojoo. Väliesimies on pahin. Yliesimiehet ei välitä vaan samoo ettei kuulu mulle ja eräs sanoi että on otettava kiitollisena vastaan mitä ylhäältä annetaan.....yäk koko srk
- Anonyymi
Eikös toi ole vähän joka seurakunnan ongelma. Ovat olevinaan niin Jeesusta että, mutta siellä on pahimmat kiusaajat ja työn arvostus nolla. Palkat ihan olemattomat, ellet ole pappi tai kirkkoherra. Työilmapiiri on tosi huono.
- Anonyymi
Kuulostaa ihan seudun vanhusten hoidosta.
- Anonyymi
Hyvä tietää! Ajattelin hakea kausityöntekijäksi hautausmaalle mutta empäs haekaan.
- Anonyymi
Täytyykin kysyä hommia. Olen aina tykännyt vastata fyysisellä väkivallalla henkiseen.
- Anonyymi
Leikkiikö se väliesimies Jumalaa?
- Anonyymi
Taitaa olla vaan itsestä ja omasta asenteesta kiinni. Jos ei työnteko kiinnosta niin ei voi olettaa että susta pidetään. Sastamalan seurakunta on paras työpaikka, missä itse olen ikinä ollut. :)
- Anonyymi
👍👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461