Rukoilkaaa

Anonyymi

Ettekö te ihmiset välitä yhtään siitä mihin olette menossa missä vietätte iäsyytenne?
Eivätkö omat lapset sukulaiset välitä mistään tehkää nyt jotain sielunne pelastuksen tähden.

10

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vielä voi pelastua Jumala kuulee vaikka ajatuksissasi hänen puoleen käännyt. Tai voit pyytää pappia/pastoria rukoilemaan puolestasi.
      Hän rakastaa sinua sellaisena kuin olet. Eikö olisi ihana päästä taivaaseen ikuiseen lepoon.

• Anonyymi

Pakanat eivät välitä siksi heistä suurin osa joutuu helvetin tuleen. Jos eivät pyydä syntejään Jeesukselta anteeksi ja pyydä häntä tulemaan pelastajakseen ja ja Herrakseen.

• Anonyymi

Minulle riittää aivan hyvin tämä maallinen elämä, en kaipaa ikuista elämää vaikka se olisi kuinka ihanaa. En usko että Jumala olisi niin pikkumainen että minua rukouksen puutteen vuoksi helvettiin tuomitaan. Kenellekään en tietoisesti pahaa tee vaikka synnitön en tietenkään ole niinkuin ei kukaan. Miksi pitäisi toistaa jotain sanoja rukouksena niinkuin mantraa? Mitä siitä kukaan hyötyy. Jumala näkee ilman sanojakin uskonko ja kuinka elän ja ajatuksenikin. Nyt tulee varmaan eriinäisiä raamatunlauseita vastaukseksi mutta ehkä pitäisi myös ajatella itse niillä aivoilla jotka Jumala on meille luonut.

• Anonyymi

Jumala näkee sydämen tilan että onko ihminen vastaanottavainen ja kuulee ajatuksissakin olevat rukoukset.

• Anonyymi

Vaikket ehkä kaipaakkaan ikuista elämää niin on vain kaksi vaihtoehtoa. Minä ainakin mieluummin ottaisin taivaspaikan. Kadotus ei ole mikään mukava paikka mitään kipu vaikka maallinen kipukin voi olla tuskaisaa niin ei ole niin hirveää kun se jota helvetissä joutuu kärsimään. Tuhat kertaisempi siellä myös kaikki aistit ovat voimakkaita ja tuomio on ikuinen.

• Kovasti välitämme ja siksi emme usko epäjumaliin emmekä sen vuoksi rukoile.

Olemme myös täysin synnittömiä, koska meillä ei ole jumalaa jota kohtaan voisimme syntiä tehdä.

• Anonyymi

Tietenkin välitän mihin olen menossa. Olen menossa jääkaapille ja sieltä tänne takaisin trollaamaan.

• Anonyymi

Rukoilkaa tai runkatkaa, lopputulos on sama .

• Anonyymi

Ihmettelen kyllä kovasti näitä "vitsiniekkoja" tällä palstalla.

Ovat sellaisia että eivät kunnioita mitenkään toisten arvoja.
        Tämä palsta on RUKOILIJOILLE tarkoitettu.

Miksi te tulettesiis härnäämään ja rienaamaan totisia rukoilijoita.

Jos te ette itse rukoile, niin älkää rukoilko.
        Ei me tulla teitä mitenkään rienaamaan siitä, se on oma asianne.

Mutta olkaa sen verran fiksuja, että ette tule tänne rienaamaan ja olevinaan olemaan "vitsikkäitä" niitä joille tämä palsta on tarkoitettu, - rukoilijoille!

Otan esimerkin:
        Its en ole kiinnostunut esim jalkapallosta, en pelaa, enkä välitä.
        Mutta kunnioitan niin paljon jalkapalloilijapalstan ihmisiä, että en mene sinne haukkumaan ja ilkkumaan jalkapalloa.

Oppikaa olemaan edes fiksuja ja toisia ihmisiä kuniioittavia ihmisiä edes!
        Ei teidän tarvits rukoilla itse, - mutta älkää tulko tänne rienaamaan niitä jotka rukoilevat!

• Anonyymi

Jeesus on tehnyt suuren työn ristin kuolemalla että meillä ihmisillä voisi olla yhteys Jumalaan ja pääsisimme taivaaseen. Kukaan ei pääse ilman Jeesusta taivaaseen. Otetaampa esimerkki jos ihminen kuolee synneissään niin hän ei pääse taivaaseen. Uskon ratkaisu on hyvin tärkeä asia emme koskaan tiedä milloin kuolemme ja sielumme viedään. Kuoleman jälkeen syntejään ei enää voi pyytää anteeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe