Itse en osaa laittaa. Minulla on ID tunnukset?
Laittaako puhelin liikkeessä puhelimen käyttökuntoon
24
443
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan pitää jonkun verran maksaa?
- Anonyymi
1. Käynnistät puhelimen
2. Valitset kieleksi: Suomi
3. Valitset maaksi: Suomi
4. Hyväksyt käyttöehdot
5. Syötät Apple id:si ja salasanasi
6. Klikkaat "lataa vanhan laitteesi asetukset ja sovellukset "
7. Odotat 5 minuuttia ja alat käyttämään laitetta.
Kannattaako tuosta maksaa? Ei se ole vaikeaa, eikä virheitä tarvitse pelätä. Salasanan unohtaminen on ainoa vakava virhe, jonka voit tehdä. Rohkeati vain kokoilemaan!- Anonyymi
Rohkeati?
- Anonyymi
Sain itse laitettua asetukset. Kiitos! Alkuperäinen kirjoittaja.
- Anonyymi
Laitanko Elisa tietoturvan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitanko Elisa tietoturvan
Ei kannata moista turhaketta..
- Anonyymi
Ei kai se puhelin laita liikkeessä puhelinta käyttökuntoon?
- Anonyymi
Pitääkö iCloudissa olla koko ajan kirjautuneena,?
- Anonyymi
Eikö YouTubesta voi tilata kanavia ilman kirjautumista?
- Anonyymi
Mistä se Youztube tietää kelle ne tilaukset menee jos et sinä ole kirjautunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä se Youztube tietää kelle ne tilaukset menee jos et sinä ole kirjautunut?
Okei kiitos! Etsi iPhone puhelimeni, pitääkö olla päällä vai pois päältä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei kiitos! Etsi iPhone puhelimeni, pitääkö olla päällä vai pois päältä?
Kaikki pitää olla päällä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki pitää olla päällä..
Sijainti myös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sijainti myös?
Entinen puhelin Android ,niin kyllä tämä IPhone on on parempi käyttää, vaikka alussa oli hankalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entinen puhelin Android ,niin kyllä tämä IPhone on on parempi käyttää, vaikka alussa oli hankalaa.
Sijainti ja sellaiset ei liity YouTubeen ja ei tarvi olla päällä, mutta saa olla päällä.
Puhelimen asetuksista kannattaa aina laittaa ja jättää päälle kuitenkin puhelimen paikannus, jos katoaa luuri saat sen paikannettua, voi myös lukita sen etäältä netin kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sijainti ja sellaiset ei liity YouTubeen ja ei tarvi olla päällä, mutta saa olla päällä.
Puhelimen asetuksista kannattaa aina laittaa ja jättää päälle kuitenkin puhelimen paikannus, jos katoaa luuri saat sen paikannettua, voi myös lukita sen etäältä netin kautta.Kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos!
Miten laitan uuden sähköposti osoitteen? Minulla on jo yksi sähköpostiosoite?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten laitan uuden sähköposti osoitteen? Minulla on jo yksi sähköpostiosoite?
Kannattaa vilkuilla tätä sivustoa multakin osin, siis ohjeita.
https://support.apple.com/fi-fi/HT201320 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelimen asetuksista kannattaa aina laittaa ja jättää päälle kuitenkin puhelimen paikannus, jos katoaa luuri saat sen paikannettua, voi myös lukita sen etäältä netin kautta.Pitääkö sijainti olla päällä, jos on VPN?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa vilkuilla tätä sivustoa multakin osin, siis ohjeita.
https://support.apple.com/fi-fi/HT201320Kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö sijainti olla päällä, jos on VPN?
Vpn on turhake.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vpn on turhake.
Pitääkö sijainti olla päällä jos on vpn?
- Anonyymi
Ei päivitä puhelinverkon kautta, pitää huomenna käydä kirjastossa
- Anonyymi
Minulla on tässä puhelimessa Elisa prepaid- kortti. Mistä kohtaa löytyy Elisa prepaid valikko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738