Mielessäni vilisee

Anonyymi

lauluja, tilanteita ja tunnelmia
Kuin kaikki olisi koettu ja eletty jo ja seisoisimme vastakkain vakavina eikä meillä olisi enää toisillemme mitään sanottavaa.
Silti tiedämme molemmat että vieressämme on ovi jota emme ole avanneet, jonka takana vasta kaikki avautuu uutena ja puhtaana.
Jostain syystä varomme katsomasta siihen suuntaan.

Minä puristan kättäsi, käännyn ja lähden kävelemään poispäin sinusta. Tunnen katseesi... ei... tunnen kaipauksen ja rakkauden.
En tiedä miksi tämä rakkaus tuntuu niin raskaalta ja synkältä. Ei minulla ole siihen selitystä. Mutta en tahdo sellaista elämääni.
Emme halunneet kulkea valoa kohti yhdessä vaan kätkeä rakkautemme pimeimpään kolkkaan, josta kukaan ei sitä koskaan tulisi löytämään.
Siellä se on ja sinne se jää ikuisiksi ajoiksi.

Joskus kaiken on päätyttävä luonnostaan tai tahdonvoimalla. Minulle ne ovat sama asia, elämä on jatkuvaa kamppailua mutta eteenpäin on mentävä.
Takaisin en halua katsoa, katson eteenpäin ja ihme kyllä näen siellä valon. Lähden sitä kohti rakkaani, se on majakkani enkä vielä tiedä mitä sen luona odottaa. Mutta tiedän että se on suuntani. Tästä eteenpäin tiemme erkaantuvat.

Toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi.

21

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi perkele kuinka liikuttavaa!!!
      En jaksa enää itkeä omaa kohtaani,mutta sun elämään toivon tosi paljon rakkautta!
      🧡

• Anteeksi mun viestit tähän. Oon vaan niin väsynyt kaikkeen ja mulla ei oo oikeesti nyt ketään kelle puhua. Levollista yötä. 🙏
        🌠✨

• Anonyymi

Ihmiset on sen suhteen erilaisia, miten ja missä he haluavat vaeltaa. Minä ainakin haluan kulkea valossa ja totuudessa. Se on minulle ainoa tapa elää. Oikea polku ja päämäärä tuo rauhan. Ymmärrän, etteivät kaikki sitä halua. Jokainen vastaa siitä, minkä polun valitsee ja mihin se johtaa. On mahdoton kulkea sellaisen kanssa, jonka suunta ja päämäärä ei ole sama. En tee elämässä valintoja ihmissuhteiden perusteella vaan Totuuden perusteella. Jumala tulee aina ensin. En valitse sellaista, missä en näe johdatusta ja siunausta.

• Anonyymi

Helpolla sä mies luovutat! Kuulostat jopa kyyniseltä. Taidat peilata omaa tuskaasi ja kokemuksia toiseen. Juokset karkuun kun elämä antaa mahdollisuuden. Noh, se sinun valintasi. Toivottavasti löydät sen mitä etsit.

• Anonyymi

Vittu sä oot sekasin! Missä kohdassa aloituksessa mainittiin aloittajan olevan mies?

Voin kertoa sen sinulle kun et selkeästi huomannut sitä kohtaa.

SITÄ EI SANOTA MISSÄÄN KOHDASSA!

Oliko tarpeeksi selkeästi ilmaistu aivovammalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu sä oot sekasin! Missä kohdassa aloituksessa mainittiin aloittajan olevan mies?

Fiksu ihminen ei lähde toista haukkumaan. Sinä et taida olla sellainen kirjoituksesta päätellen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otahan lääkkeet ja kohta helpottaa.

• Anonyymi

No, hyvää elämää.

• Anonyymi

Todella masentavaa luettavaa🙄 Onneksi et ole varmaankaan hän👍

• Anonyymi

Olen katsonut siihen suuntaan, mutta sinä et katsonut. Et halunnut rakkautta.

• Anonyymi

Sä olet ehkä oikeassa. Olen pelännyt ja ollut varovainen. Ehkä jopa ylimielinenkin tai jotain sen suuntaista. En ole aiemmin ajatellut sitä niin. Olen pahoillani.

• Anonyymi

Sait mut rakentamaan kuoret ympärilleni. Onpa outoa, en ole ollenkaan ajatellut sitä niin.
        Mutta yhtä kaikki... tarina päättyi kuin kanan lento 😂
        Vaikka yleensä haluan uskoa enemmän Feenixiin, joka herää tuhkasta aina vaan uudestaan - kuin kanaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sait mut rakentamaan kuoret ympärilleni. Onpa outoa, en ole ollenkaan ajatellut sitä niin.
        Mutta yhtä kaikki... tarina päättyi kuin kanan lento 😂
        Vaikka yleensä haluan uskoa enemmän Feenixiin, joka herää tuhkasta aina vaan uudestaan - kuin kanaan...

Minul on tuhkamuna, herätätkö sinä sen henkiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minul on tuhkamuna, herätätkö sinä sen henkiin?

Joo laitan siihen potkua

• Anonyymi

Haluat siis jättää vihan päälle olemalla hyvittämättä tekojasi? Aiot siis vain kääntyä ja kävellä pois ja jättää vihan? Silloin sinun kannattaa aloittaa joka iltainen rukoilu siitä että minulla tulee asiat menemään vain huonompaan suuntaan koska jos minulla kääntyy asiat paremmiksi niin minä tulen sinun luokse ja teloitan kaikki sinun lähimmäiset ja sen jälkeen sinut. Sen verran paskamaisena minä sinua pidän että ajattelen ettei tuollaisella ole mitään oikeutta olla täällä ja elää eikä kellään sinun sukulaisella myöskään koska heissä on samaa verta kuin sinussa joten heissä on silloin myös samaa paskaa kuin sinussa ja sellaiset pitää mielestäni täältä hävittää.

• Anonyymi

Voi olla että tiedän mistä puhut.
      Toivon kaikkea hyvää elämääsi, ennen muuta hänet jonka kanssa voit kulkea käsi kädessä samaa polkua samaan suuntaan.
      Joskus kompastuen mutta toisen tukemana matka jatkuu...

• Anonyymi

Jatkat matkaa kohti valoa ja olen kanssasi.. myös silloin kuin harhailet tai konpuroin.. olen sydämessäsi..olet osa aina elämääni..
      Nämä ajatukset miehelle..

• Anonyymi

Konpuroit? 🤔😄👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Konpuroit? 🤔😄👍

Niin tiesin et sä tartut🤭

• Anonyymi

Tunsin samoin oikeastaan jo silloin kuin näimme hänen kanssaan vielä. Tilanne oli kuin Pyörittäisi hakaristiä, aina töksähti johonkin. Silti mietin usein häntä - en edes tiedä miksi. Ehkä hän vain ärsytti minua ja ärsyttävät asiat jäävät parhaiten mieleen.
      Kuitenkin, olen samaa mieltä. Sanoa lopulliset heipat ja unohtaa kaikki turha.

• Anonyymi

ohhoh, kirjoitusvirrheillä ei ole mitään mystisiä kaksoismerkityksiä. Nopeasti vain sutaisin 🦓

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      72
      2467
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      109
      1166
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe