herjaajaksi en tule. MUTTA JEESUKSEN OMANA HALUAN PYSYÄ LOPPUUN ASTI!
Rienaaja en ole,
31
128
Vastaukset
- Anonyymi
Sillä mikäpä olisi hienompaa kuin viettää ikuisuus Jeesuksen luona!
- Anonyymi
Ok. Homofantasiat sijansa saakoon.
- Anonyymi
Isä, juoksupoika ja Pyhä Henki varmaankin?
- Anonyymi
Aamen!
"JA SIITÄ VOITTE OLLA VARMAT, ETTÄ YKSIKÄÄN NOISTA; JOTKA MINÄ KUTSUIN, EI PÄÄSE MINUN PITOPÖLYTÄÄNI!"
- Anonyymi
Minua ei kiinnosta tulla sinun pitopölytääsi. Niin paljon sinä olet rienannut Jeesuksen Sovitusverta, että pysyttelen riittävän kaukana sinusta. Raamattu opettajaakin näin: ”harhaoppista karta!”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei kiinnosta tulla sinun pitopölytääsi. Niin paljon sinä olet rienannut Jeesuksen Sovitusverta, että pysyttelen riittävän kaukana sinusta. Raamattu opettajaakin näin: ”harhaoppista karta!”
Opettaakin
- Anonyymi
Pitänee joskus mennä moikkaamaan Jaria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen ajatellut käydä joskus tervehtimässä, kun ajelen siitä aika usein ohi.
Olisihan se hauska nähdä onko jutut reaalielämässä nettikirjoitusten mukaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä!
- Anonyymi
Uskotko ihan oikeasti, että rienaamisella pääset taivaaseen? Et todella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos en uskoisi, en taatusti olisi Hoitomies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos en uskoisi, en taatusti olisi Hoitomies.
Olet siis nykyisin hoitomies Teuvo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettaakin
ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen ajatellut käydä joskus tervehtimässä, kun ajelen siitä aika usein ohi.
Olisihan se hauska nähdä onko jutut reaalielämässä nettikirjoitusten mukaisia.Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."
Aamen!
- Anonyymi
Siitäpä sitä:
https://www.youtube.com/results?search_query=sinun omasi tamara - Anonyymi
No eihän kukaan uskovainen halua Jeesuksen sovitustyötä herjata. Vai kuinka?
Ateistit ovat asia erikseen ja heissäkin on myös sivistyneitäkin joukossa, uskoisin ainakin. Tosin sellaisia ei näillä palstoilla näy.- Anonyymi
Harvemmin
- Anonyymi
Eihän Saatanan pelko voi olla sovitusveren herjaamista - vaan sen rakastamista.
- Anonyymi
Jeesuksen oman ei tarvitse pelätä mitään, sillä hän on Jeesuksen veren turvissa! 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen oman ei tarvitse pelätä mitään, sillä hän on Jeesuksen veren turvissa! 😁
Ei mitään muuta kuin ahdasta porttia ja totuutta.
- Anonyymi
Sovitusveren pilkkaaminen on äärimmäinen synti.
- Anonyymi
On valtavan suurta armoa saada kuulua Jeesukselle!
- Anonyymi
Valtavan hieno homma:
Hoitomies on kuin koira, joka palaa oksennukselleen.
Tyhmä joka toistaa ja nostelee omia tyhmyyksiään.
Aamusta aamuun 24 tuntia vuorokaudessa.
- Anonyymi
Hoitomies on hyvä mies:
Aamusta aamuun 24 tuntia vuorokaudessa. - Anonyymi
Valtavan hieno homma:
Valtavan hieno homma:
Oikein!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728