Navigaattorin maastotoiminto

Anonyymi

Oletteko huomanneet, että Garmin navigaattorissa on maasto toiminto? Kun jättää auton tienpuoleen ja lähtee maastoon hiihtämään, marjaan tai sieneen, niin auto löytyy helposti maasto toiminnolla.
Näin: kosketa näytöltä paikka jossa paikan symboli. Anna nimeksi vaikka auto ja tallenna. 1 Sitten menet asetuksiin,täältä >Navigointi. 2 Valitse laskenta > linnuntie > Tallenna.   Toiminto ohjaa suorinta tietä Sinut autolle.

6

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieno toiminto, mutta eikö sitä ominaisuutta mainita käyttöohjeissa?
      Vihaan kaikissa vekottimissa sitä, ettevät laitteen erikoisemmat ominaisuudet ole mainittu ohjeessa, joten selviä asioita joutuu "kokeilemalla" hakemaan.
      Eivät kaikki jaksa.

• Anonyymi

Nuo täydelliset Suomen kieliset Garminin käyttöohjeet on todella vaikeat löytää. Onnistuin aikanaan löytämään 15 täyttä A neljä sivua. Tuossa maastotoiminnossa on 2 asiaa muistettava. Kun tallentaa lähtöpaikan nimellä vaikka "auto", kannattaa navigaattorista sammuttaa virta koska akku ei kovinkaan kauan kestä. Kun ollaan eksyksissä, niin silloin vasta asetuksista laitetaan toiminto "linnuntie", ja lähdetään autolle. Kun päästään autolle, niin silloin kannattaa poistaa osoiteluettelosta "auto". Jos tätä ei poisteta, niin luetteloon tulee jatkossa monta autoa eikä enään tiedetä mikä oli viimeinen. Nämä ohjeet on Garmin Dive 50, pätee varmaan muihinkin Garminiin.

• Anonyymi

Minun garminissa tuo toiminto on nimeltään "reittipiste". Paina joystickiä, niin voit tallentaa ja mahdollisesti nimetä. Jos et nimeä, niin saavat juoksevan numeron. Poista sitten myöhemmin turhat pisteet pois. Reittipisteitä voi sitten katsella, poistaa tai lisätä myös tietokoneella, kun on kaapeli.

• Anonyymi

Vaihtelee mistä löytyy asetukset laitteesta riippuen. Itsellä kolme eri Garmin navigaattoria. Ohjeet näihin löytyvät helposti valmistajan sivulta: hae tuote hakutoiminnolla kirjoittamalla tuotenimi - avaa tuotesivu - tästä löytyy linkki "oppaat".

Jos tuo ei onnistu, niin ainakin mistä itse olen kaksi viimeisintä navigaattoria ostanut:
      https://automasa.fi/tuote-osasto/henkiloautot/navigaattorit-henkiloautot/

Löytyy useimmista(ainkin ostamistani) laitteista ohjeet tuotesivulta suora linkki jos saa ladattua.

Mutta joo, hyvä toiminto on tuo auton paikan muistaminen.

• Anonyymi

Eikös tämä ominaisuus löydy nykyisin jo ihan jokaisen puhelimesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5614
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4960
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2864
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1622
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1539
    Aihe