Nyt kun tämä sähkövoiman tarve on niin suuri että uusia voimaloita ollaan rakentamassa lähivuosina tuulivoiman muodossa lähimetsiin niin nyt on aika ottaa esille ydinvoima. Iin punaiselle torille sopisi mainiosti keskikokoinen ydinvoimala. Näin saataisiin loputkin iin kunnan väestöstä muuttamaan keskustan tuntumaan työn perässä. VTT onkin jo panostamassa pienydinvoimaloihin. Näitä pieniä yksiköitä voidaan ripotella keskustan puistoalueelle.
Iihin ydinvoimala
3
128
Vastaukset
- Anonyymi
Terveppä terve! Olen ylioppilas, Nakin Urpo elikkäs Upi kamujen kesken.
Olen erikoisasiantuntija ydinfysiikassa. Olen päätynyt siihen tulokseen, että Iin seuraava ydinvoimala on viisasta sijoittaa "Seven step"-taideteoksen kohdalle kirkkorantaan. Lauhdevesi saadaan näppärästi Iijoen kuohuista.
Kunnioittaen: ylioppilas fm. apk. Urpo Kalevi Nakki- Anonyymi
Joo ja otetaa ylösen lauri arkkitehiksi
- Anonyymi
Olen myös tykönäni pohtinut näitä energiavisioita. Voisiko vastikeettoman sosiaaliturvan saajat valjastaa polkemaan kuntopyöriä joissa on ns. dynamot?
Joka heppuhan pystyy jengaamaan pyörää, vaikka olisi selkä tahi psyyke epäkunnossa.
terveisin: ylioppilas,"sairaseläkeläinen" FM.: Sami Läskivuori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256