Miten olette päätyneet kokeilemaan kolmenkimppaa. Olemme 38v pariskunta ja haluamme kokeilla kolmenkimppaa mutta miehen löytäminen vaikeaa. Toivoisimme kaiken tapahtuvan ikäänkuin luonnostaan. Olisi kiva jos tähän vois saada asiallisia kokemuksia kimpasta sekä miten olette löytäneet asiallisia ihmisiä.
Kolmen kimppa
12
777
Vastaukset
- Anonyymi
mä kiinnostan tavata teidän kanssa.
oon 20v nuorimies ja asun järvenpäässä.
muhischangiz@gmail.com - Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Moi!
Mulla on ollut yksi hyvä kokemus 1n ja 2m. Oli kivaa ja nautimme kaikki. Luottamus on tietysti tärkein juttu. Oli se eka kerta vähän sellasta turhaa jännittämistä osittain. Kun vauhtiin päästiin, niin kivaa oli.
Olisin kiinnostunut teistä ja uskoisin että te minusta. Voidaanko jatkaa keskustelua muualla ja oletteko kiinostuneita? Olin 22-vuotias kun mieheni kertoi haluavansa 3:n kimppaa 1N ja 2M suostuin kokeilemaan.
Puhuimme eri vaihtoehdoista eikä meinannut tulla mitään koska arastelin.
Lopulta sovittiin että mieheni järjestää toisen miehen meidän mukaan.
Lupasin keskiviikkona olla kahden miehen naisena ja perjantaina odotin vierasta miestä mukaan sänkyyn.
Olin kauhusta jäykkänä kun mies tuli (oli mieheni lapsuuden ystävä)
Jännitin ja pelotti tulema ja kun kummassakin kainalossa oli mies rintojani imien toinen toista.
Tästä vieraamme siirtyi nuolemaan pilluani.
Tämän jälkeen kun vieraamme alkoi työntyä sisääni katsoin mieheeni hädissäni hän hymyili minulle ja silitteli joten rauhoituin ja aloin tykätä pikku hiljaa. Mies oli meillä maanantai aamuun asti.
Sovimme että hän tulee seuraavana perjantaina jälleen suoraan töistä meille.
Kun huomasin ettei mitään pahaa tullut olin sinut tilanteen kanssa ja aloin nauttia täysin kahdesta ja kolmesta miehestä.
Välillä kun tämä mies muutti pois kimppakämpästään niin hän muutti meille kun meillä oli ylimääräinen huone.
Minä olin 3 vuoro töissä mieheni oli päivätöissä ja vieraamme oli 2 vuoro töissä.
Mieheni rakasteli aamulla ennen töihin lähtöä kanssani ja toinen halusi ennen kuin lähdin töihin
Asuimme aluksi 1.5-vuotta yhdessä ja myös samassa sängyssä.
Miehen huone oli muodon vuoksi hänellä ettei tullut puheita.
Nyt tästä on 16vuotta ja sama mies on vieläkin pari viikonloppua kuussa meillä ja aina on kimppaseksiä ja aina yhtä nautinnollista.- Anonyymi
Kiitos asiallisesta vastauksesta, minun sähköposti on titopelasu9000@luukku.com jos haluat niin voit kirjoittaa sähköpostia.
- Anonyymi
Meni sposti osoitteessa yksi kirjain väärin. Tämä on oikea. titopelasu9009@luukku.com
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta, minun sähköposti on titopelasu9000@luukku.com jos haluat niin voit kirjoittaa sähköpostia.
Laitoin tuohon spostiin väärin yhden numeron. Oikea sposti on titopelasu9009@luukku.com
- Anonyymi
33v N ja 38 v hyvän näköinen pari 06 alue hakee toista paria tai naista tälle iltaa , koska meillä on miehen synttärit niin aiomme leikkiä kunnolla .
Ei feikit
tepatora@gmail.com
Saunotaan ja juodaan ja .......... - Anonyymi
Mieheni sitä ehdotti ja lupasin mukaan, jos hän löytää sellaisen kaverin, jonka hyväksyn.
Netistä hän sitten esitteli kolmea eri urosta, joista valitsin yhden. Mieheni otti ensin yhteyttä ja kertoi toiveistamme. Hän oli aika kaukana omista haluistamme, joten siirryimme seuraavaan. Hänen kanssaan toiveemme olivat samankaltaisia, joten mieheni antoi kaverille puhelinnumeroni. Siinä muutaman kerran soittelimme ja juttelimme monenmoista ja kun meillä synkkasi hyvin, kutsuin viikonlopuksi mökillemme.
Ennen kaverin saapumista jännitti kovasti, mutta myös kihelmöi alapäässä. Mies oli mukava ja aikamme juteltua kolmistaan, mieheni sanoi lähtevänsä lämmittämään saunaa ja käski meidän tehdä lähempää tuttavuutta keskenämme.
No mehän teimme ja olin jo kerran tyydytetty, kun mieheni liittyi joukkoomme. Koko viikonloppu olikin sitten yhtä orgastista riemua, kun sain vuorotellen omaa ja vierasta. Välillä toki saunoimme, grillailimme ja touhusimme jotain muutakin.
En tiedä kuinka vaikeaa mieheni oli löytää kolmaspyörä, mutta ainakaan häneltä ei siihen kauaa mennyt. Kokeilkaa sieltä. Kyllä kannattaa.
Olemme tavanneet säännöllisesti, joskin kohtalaisen harvatahtisesti tuon ekakerran jälkeenkin ja kaikki ovat olleet jälkeenpäin väsyneitä, mutta tyydytettyjä.- Anonyymi
Se jäi sanomatta, että olimme varustautuneet isolla määrällä kondomeja ensimmäiseen tapaamiseemme ja vaadimme, että vieras niitä myös käyttää. Ja hän käyttikikin, mutta mielestäni se latisti vähän hommaa, kun emme niitä mieheni kanssa olleet pitkään aikaan käyttäneet. Minulla oli kierukka.
Ennen toista tapaamistani kysyin mieheltäni, että pahastuisiko hän, jos annan naida paljaalta ja luotettavalta vaikuttanut kaveri saa laueta sisääni. Miehelläni ei ollut mitään sitä vastaan. Hän oli päinvastoin ihan intona, että pääsee liukkaille. Emmekä sen jälkeen ole enää pussittaneet spermaa, vaan olen ilolla ottanut kahta eri laatua sisääni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se jäi sanomatta, että olimme varustautuneet isolla määrällä kondomeja ensimmäiseen tapaamiseemme ja vaadimme, että vieras niitä myös käyttää. Ja hän käyttikikin, mutta mielestäni se latisti vähän hommaa, kun emme niitä mieheni kanssa olleet pitkään aikaan käyttäneet. Minulla oli kierukka.
Ennen toista tapaamistani kysyin mieheltäni, että pahastuisiko hän, jos annan naida paljaalta ja luotettavalta vaikuttanut kaveri saa laueta sisääni. Miehelläni ei ollut mitään sitä vastaan. Hän oli päinvastoin ihan intona, että pääsee liukkaille. Emmekä sen jälkeen ole enää pussittaneet spermaa, vaan olen ilolla ottanut kahta eri laatua sisääni.Kiitos vastauksesta.
- Anonyymi
Kokematta on ja kiinnostaisi kovasti, mutta 2n ja 1m(inä) 😉😉
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104