Niin olemme ystäväpiirissämme päättäneet. Jos näen jonkun kaatuneen kadulla tai jääneen auton alle häivyn paikalta heti, varsinkin jos olen ainoana paikalla. Näin toimin minä ja 34813 muuta ihmistä.
En myöskään luovuta verta, mikä lienee asioista vähäisin.
En anna kerjäläisille tai keräyksiin yhtäkään kolikkoa.
En luovuta elimiäni, spermaa tai anna lääketieteen tutkia, miksi minuun ei tartu influenssa, koronavirus tai mikään muukaan.
Kävelen myös rikkaiden ja vallanpitäjien vaateiden minua kohtaan ohi. Heitä en edes tervehdi, vaan ilmiannan perinteidemme mukaisesti Kansainväliselle Poliisille (Interpol ja Amnesty international ) välittömästi.
Aivan sama mitä ryhmittymää edustat, kävelen ohitsesi, kun olet loukkaantunut ja sairas. Me emme suostu myöskään eliittinne pakollisiksi vaatimiin ihmiskokeisiin. Me emme ole eliittinne tai minkään muunkaan valtanne alaisuudessa nyt, tulevaisuudessa tai olleet historiassa.
Eliitinne on ihmisroskaa, jota emme kunnioita.
En tule koskaan auttamaan ketään. En auta esimerkiksi maahan kaatunutta vanhusta tai eksynyttä lasta
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236