Miksei tuttu tai tutun kaveri ole koskaan pätevä?

Anonyymi

Kun joku sanoo että hänen kaveri tekee vaikka autoon verhouksia niin miksi se kaveri ei silloin ole pätevä muiden mielestä? Tämä oli tositarina.

Itse teen keikkaa trubaduurina ja sattumalta pomoni päivitteli kun erääseen tapahtumaan oli esiintyjä joutunut perumaan keikan ja uusi oli etsittävä. Sanoin että minä voin tulla. Kaikki alkoi nauramaan, myös pomoni ja sanoivat että ei sitä kyllä kukaan kuuntele.
Kukaan näistä ei siis ollut edes tiennyt että keikkailen. Kai se vaikutti kun olen vain tehdasduunari.
Yksi kaveri sitten sanoi että olen oikeasti melko hyvä laulaja ja näytti puhelimella tubesta yhden kappaleen keikaltani.
Pomo kysyi sitten että no tulenko. Perkele kun loukkasivat niin kieltäydyin.

Miksi aina pitää olla tuollainen asenne? Mikä siellä ihmisen aivoissa on vinossa?

1

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonnollisestikaan työyhteisö ei tiedä kaikkien osallisten harrastuksia/lahjoja ja muuta erikoisosaamista. Jollei ole koskaan kyseisten ihmisten edessä laulanut/soittanut, mistä he voisivat tällaisesta kyvystä tietää.

Tilanteessa olisi voinut olla kannattavampaa ottaa ensin esille oma soitto-/lauluharrastuksensa ja kokemuksensa, antaa ajatuksen upota muutama sekuntti ja vasta sitten tarjoutua esiintymään. Eihän sinne esiintymään muutoinkaan ketään ihan suoraan kadulta oteta, vaan jotain näyttöä osaamisesta ja kokemuksesta yleensä edellytetään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe