Tuttavani kertoi että kaksi päivää vaimon kuolemasta vaimo sanoi hänelle unessa "kuka minä olen" Mies kertoi hänen nimensä ja missä oli syntynyt ja että hän oli miehen vaimo. Vaimon ääni kuitenkin kysyi toistamiseen samaa asiaa.
Kuka minä olen?
13
93
Vastaukset
- Anonyymi
Mies vastasi hänelle historioilla ym. pinnallisuuksilla, joihin elämässämme usein samaistumme ja luulemme niitä joiksikin perimmäisiksi totuuksiksi. Vaimo esitti korkeammasta perspektiivistä kuitenkin kysymyksen, jossa pyrittiin vastaukseen hänen todesta olemuksestaan. Kenties kysymys oli tarkoitettu myös miehen pohdittavaksi itsestään: kuka hän todella on.
- Anonyymi
Kysymys ”kuka minä olen” esitetään itselle, jolloin vastaus tulee sanattomasti. Jos saat sanallisen ja käsitteellisen vastauksen, niin se on väärä.
- Anonyymi
Kysymys on klassinen R. Maharshin lanseeraama kysymys, joka erottelee pinnalliset syvällisistä. Pinnalliset tosiaan luulevat itsepintaisesti, että pitää vastata sanoin tyyliin nimi, ammatti, sen ja sen vaimo etc.
- Anonyymi
Fyysisessä elämässä kysytään usein, 'kuka minä olen', siis kuka minä oikeasti olen?
- Anonyymi
Toivottavasti sinulle on jo määrätty holhooja.
- Anonyymi
Sitten kun kysyt herättyäsi kuka minä olen niin kannattaa tehdä testamentti ennen kun dementia vien loputkin aivoista.
- Anonyymi
Lällä lällä lällä lieru, mäpä kuolenki pian ja te joudutte jatkamaan elämäänne.
- Anonyymi
Kuka minä olen oli dementiaan kuolevan vaimon yleinen kysymys, siksi se meni uniin.
- Anonyymi
Se on hyvin tuottelias tehdas tuo materialistin tarinatehdas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvin tuottelias tehdas tuo materialistin tarinatehdas.
Niin on. Materialistit, ateistit, denialistit ja muut nihilistit ovat aivan uskomattomia satusetiä ja -tätejä. Onttoa maapalloa vastustetaan mitä kummallisemmin konstein.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594