Mitä mieltä olette Motorola V300?? ite aattelin ostaa tuomosen ja haluan kuula teiltä että onko se mistään kotosin...
Motorola V300
8
2172
Vastaukset
- Moto
Minkalaisia ominaisuuksia kaipaat? Puhelimessa ei esim ole Bluetooth ominaisuutta..siina tapauksessa kannattaa ostaa enemmin esim v500 tai V600. Sama softa kuin V300, mut V500 on Bluetooth ja V600 video playback.
- motorola
noo.. semmosta hyvää kamera/peruspuhelinta ja siinä ei tarvi olla nuita bluutuuta ja infrapunaa
- elli
motorola kirjoitti:
noo.. semmosta hyvää kamera/peruspuhelinta ja siinä ei tarvi olla nuita bluutuuta ja infrapunaa
no sitten v300 on aika nappara puhelin jos haluat ihan peruspuhelinta. se on pieni ja kevyt, hyvat varit, tukee mp3:sia(soittoaanina), wap, mms, 5megabitin muisti, 3 taajuus, heratyskello ym. kay tsekkaamassa www.gsmarena.com. sielta saat lisaa infoa!
- jooo
elli kirjoitti:
no sitten v300 on aika nappara puhelin jos haluat ihan peruspuhelinta. se on pieni ja kevyt, hyvat varit, tukee mp3:sia(soittoaanina), wap, mms, 5megabitin muisti, 3 taajuus, heratyskello ym. kay tsekkaamassa www.gsmarena.com. sielta saat lisaa infoa!
minkälainen laatu siinä kamerassa sitten on?? on kellää kuvaa?
- katsomassa
jooo kirjoitti:
mun profiilia, se mun kuva on otettu V300:sella. En suosittele kyseistä mallia, onneton näppäimistö on jo hyvä syy vaihtaa puhelinta. Suosittelen V600 tai V500 malleja.
- fintelligent
jooo kirjoitti:
mun profiilia, en ollu äsken kirjautunu palveluun kun kommentoin V300:sen näppistä.
- siis
ei kannata ostaa
- niin on
Mul on kokemusta kys puhelimesta. Kestävä puhelin muuten, jos ei tarvi käyttää kameraa hyvin usein (kamera kuten rinnakkaismalleissa V220 ym. heikohko) muuten kestävä puhelin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323938
- 453320
- 402919
- 172696
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010