Euroviisujen aiempina aikoina musiikki, malodia ja laulajan ääni olivat oleelliset. Siksi monista menneiden vuosien viisuista tuli ikivihreitä, ne jäivät elämään. Nykyviisuja hallitsevat värivalot, ilmaa halkovat laserit, liekkien ja savun pölläytykset ja esiintyjien voimistelu. Nykyviisuissa melodia ja laulajan ääni ovat sivuasia, Kaikki nykyviisut ovat yhtä ja samaa valo- ja savuefektien mössöä, mikään niistä ei jää elämään. Ja miksi viihdemusiikissa nykyään kaikki ovat piisejä, onko sellainen suomalainen sana kuin laulu lopullisesti unohdettu.
Euroviisut - yhtä ja samaa valo- ja savuefektien mössöä
2
142
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä . Aivan samaa olen miettinyt. Itse pääasia, eli melodia jää kaiken muun varjoon. Turha rekvisiitta kuormittaa yleisön aisteja.
Entä jos kaikki esitykset esitettäisiin aluksi anonyyminä, verhon takaa. Itse LAULU ja SÄVELMÄ pääsisivät pääosaan. Sen jälkeen kun paras on valittu voisi esitykseen lisäillä hienovaraisesti tehosteita ja rekvisiittaa tukemaan esitystä. - Anonyymi
On otettu mallia Ruotsista, siellä karsinnoissa panostetaan valoon ja käryyn. Lisäksi heillä on perinteinen välineensä, tuulikone, jolla saadaan laulajan hiukset tarpeen mukaan lepattamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467