Rannekellon öljyäminen

Anonyymi

18

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu ja 99% jäi voitelematta ja 100% puhdistamatta.

• Anonyymi

Koneiston keittäminen hyboidi- eli vaihteistoöljyssä ja muuta voitelua et tule tarvitsemaan vuosiin.

• Anonyymi

Puhdistus ennen voitelua, koneisto puhtaaseen marinol liuokseen vuorokaudeksi likoamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhdistus ennen voitelua, koneisto puhtaaseen marinol liuokseen vuorokaudeksi likoamaan.

Minulla on rautalangasta valmistettu koukku jolla ripustan kellon öljykannuun yöksi. Öljynä käytän kalanmaksaöljyä. Seuraavaksi ostan metallirannekkeen, öljyinen nahkaranneke rupeaa ajan kanssa haisemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on rautalangasta valmistettu koukku jolla ripustan kellon öljykannuun yöksi. Öljynä käytän kalanmaksaöljyä. Seuraavaksi ostan metallirannekkeen, öljyinen nahkaranneke rupeaa ajan kanssa haisemaan.

Miksi nämä kateelliset pudokkaat purkavat itseään Suolessa? Koska muuhun eivät pysty, kasvotusten tulisi nenä kipeäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei koneistoja marinoliin upotella, vaan pirtuun. Laitappas marinolia pieni määrä lasipöydälle ja anna haihtua, kuivumisen jälkeen siitilalla on töhnäinen läntti. Tämä töhnä olisi kellon koneistossa.
        Pirtu on ainut puhdistusaine mikä haihtuu lasin pinnasta niin ettei jätä jälkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt pitää ehdottomasti käyttää käsidesiä kellon öljyämiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt pitää ehdottomasti käyttää käsidesiä kellon öljyämiseen.

Mikä on sekoittanut pääsi? Mene ihmeessä hoitoon.

• Anonyymi

Kannattaako kirjoitella idioottimaisia juttuja jos ei asiosta tiedä mitään. Onko elänne niin tylsää ja merkityksetöntä?

• Anonyymi

Suomi24 nostaisi profiiliaan huomattavasti jos vaatisi nimimerkit sähköposteineen kirjautumiseen. Moderoinnin ja toimenpiteet hoitaisi tekoäly.

• Anonyymi

Upottaa koko koneiston moottoriöljyyn. Kestovoitelu

• Anonyymi

Mekaaninen koneisto ei käy öljyyn upotettuna, ihana yllätys?

• Anonyymi

Voisitko olla hölmöilemättä?

• Anonyymi

5W-40 on oikea öljy koneistojen öljyämiseen. Isot pojat neuvoivat Mannosen autokorjaamolla

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4444
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3585
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2387
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2081
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1984
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1648
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1467
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1331
    Aihe