Riittääkö jos vilauttaa vilkkua vain aamuin ja illoin?

Anonyymi

Ei tarvitsisi koko ajan räpsiä vilkkua.
Eikö se olisi ainakin ajoissa kun ennen kaikkia päivän kaistanvaihtoja ja kääntymisiä olisi jo vilauttanut vilkkua aamusella parkkiruudussa. Tosin kannattaakö ajojen päätteeksi vilauttaa enää kuten illalla vaikka kun nyt milloinkin sitten ajot on jaettu koska eikö se ole aika myöhässä jo silloin..

17

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi olet noin reppana ja turha?

• Anonyymi

Mikä sinulle suuntamerkin käytön tarpeellisuusesta on jäänyt epäselväksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinulle suuntamerkin käytön tarpeellisuusesta on jäänyt epäselväksi?

Hanki elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki elämä.

Eikö trolli parempaan kommentointiin pysty? Kun äly ei riitä itse aiheen kommentointiin mutta jotain on kuitenkin kommentoitava, niin tulos jää kovin vaatimattomaksi. Voi sinua turhaa reppanaa.

• Anonyymi

Kyllä se vilautus aamuin illoin riittää. Mitä se muille kuuluu minne minä olen menossa.

• Anonyymi

Mitä se silloinkaan kuuluu muille, kun olet esim. kolarin sattuessa apua huutelemassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se silloinkaan kuuluu muille, kun olet esim. kolarin sattuessa apua huutelemassa?

Oletko koskaan kuullut sarkasmista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran se kuuluu, että pysähdyn ottamaan pari valokuvaa kännykällä, ja jatkan sen jälkeen matkaa....

• Anonyymi

Ei voi mitään, kondomi lienee tässä ainoa mikä olisi aikoinaan auttanut. Seuraa tätä ajankohtaista asiaa (korona) niin voinee huomata ihmisten kommentoinneista erinäisissä paikoissa että ehkä osa kansaa on vaan niin toivottoman tyhmiä.

• Anonyymi

Ymmärsin sen täydellisesti, kun luin juttusi.

• Anonyymi

Minä laitan vilkun päälle vasta sitten kun käännän rattia ja pidän päällä kääntymisen jälkeen 100 metriä. Se on tärkeää. Siten tietävät, mistä suunnasta olin tullut.

• Anonyymi

Itse jätän vilkun päälle parkkipaikalle päivän päätteeksi.
        Pyysin huollossa että laittavat vilkulle ihan oman sähköpiirin ja sille akun. Joten vilkku saa vilkkua koko yön parkkipaikalla ilman että virta loppuu. Huollossa ihmettelivät tätä asiaa eikä selittäminenkään auttanut asian ymmärtämiseen, helpotin heidän elämää että minä maksan ja toiseksi liikenteessä on riittää ihmeteltävää siinä miten moni osaakin olla poikkeava muusta liikenteestä ja tai säännöistä.

En tiedä mitä tässä on järkeä mutta olen niin kuin muut, ei siis mitään järkeä siinä mitä tehdään mutta teen näin, siis MINÄ TEEN NÄIN.

• Anonyymi

Ihan sama, tuo ei ainakaan lisää kiinnostusta käyttää vilkkua.
      En käytä itse joten ollessani liikenteessä en oleta sitä myöskään muilta.
      Ihan sama kun monet muut liikennesäännöt ja niiden noudattaminen ei jaksa.

• Anonyymi

Onneks liikenteessä pärjää kuitenki iha hyvin :)
        Ei haittaa fiilistä yhtään.
        En edes muista millo olisin viimeks vilkkua käyttänyt.
        Tuolla olla mitään vilkutuskavereita etsimässä

• Anonyymi

Onkos sinulla pemari Audi vai Mersu?

• Anonyymi

Vilkku on muuten hyvä mutta se katkomistaipumus olisi eliminoitava.

• Olen ostamassa uutta autoa ja haluaisin lisävarusteena semmoisen automaattivilkun, joka toimii ihan vaan rattia kääntämällä. Se on kumma kun tuolla lisävarusteella varustettuja bemareita ja audeja ja jopa tojotiakin ja nissaneita näkee liikenteessä päivittäin, mutta autoliikkeissä sanovat että eivät ole moisesta lisävarusteesta kuulleetkaan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      317
      8103
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      99
      6349
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3673
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      70
      2390
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      38
      2386
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      2173
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2166
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2014
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      83