Enkä tiedä millon nähdään, meneekö ehkä jopa syksyyn. :(
Mulla on sua jo nyt niin ikävä
22
1047
Vastaukset
- Anonyymi
Sama juttu. :(
- Anonyymi
Ja vaikka tiiän ettei nähdä etätyöskentelyn vuoksi, niin silti arkisin toivon että kuulisin hänestä edes jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka tiiän ettei nähdä etätyöskentelyn vuoksi, niin silti arkisin toivon että kuulisin hänestä edes jotain.
Laita viestiä ihan mitä tahansa niin kuulet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita viestiä ihan mitä tahansa niin kuulet
Laitoin jo kerran, olisi vaan kiva että toinenkin tekisi niin välillä oma-aloitteisesti...
- Anonyymi
Niinpä, päivieni silmien ilo on nyt näkymättömissä. Koitetaan jaksaa♥️syksyllä toivottavasti taas nähdään😉
- Anonyymi
Kiitos tästä tiedosta. Jos homma hoidetaan esimerkillisesti, ehkäpä minuakaan ei tarvita.
Täältä voi lukea paljon maailmankin uutisia. . .
- Anonyymi
Me ei hänen kanssaan nähdä ehkä enää ikinä. Tai toki joskus jossain saatetaan sattumalta nähdä.
- Anonyymi
Minulla sama tilanne ja sydäntä särkee. Minä niin toivon, että oppilaitokset avattaisiin edes toukokuun viimeisiksi viikoiksi, että ehtisin vielä nähdä hänet.
- Anonyymi
No ei menee kuulee, lähipäivinä nähdään ja
Olen täällä kakalla😂😂😂 - Anonyymi
Kohta viikko ettei olla nähty, ikävä tulee...
- Anonyymi
Me nähtiin 13. pv viimeksi 😒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me nähtiin 13. pv viimeksi 😒
Niin taidettiin nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taidettiin nähdä.
Ja sillonkaa et halunnu nähdä enempää ku oli tarvis ☹️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taidettiin nähdä.
Kenet olisi pitänyt nähdä, en ole nähnyt ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet olisi pitänyt nähdä, en ole nähnyt ketään.
Voiskohan siitä päätellä tai oliskohan ihan käsittämätöntä, että ei sit varmaan oo sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sillonkaa et halunnu nähdä enempää ku oli tarvis ☹️
Missä nähtiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä nähtiin?
No töissä tietenkin.
- Anonyymi
On tässä todella kestämistä, jos/kun joudutaan taas kerran olemaan pitkään erossa. Mutta yritetään nyt pitää yhteyttä edes jotenkin, sopiihan se? N-M
- Anonyymi
Sopii! Teams? Soita❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii! Teams? Soita❤️
Lopeta J jo!
- Anonyymi
Ikävä on, ennen maanantai oli kiva päivä, kun sut jälleen näin♥️nyt on vaan samanlaista harmaata kaikki päivät. Ei toivoakaan nähdä säihkysilmiäsi ja valloittavaa hymyäsi.plääh😞
- Anonyymi
Sanoppa muuta 😩
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728