Huijausviesti Telian nimissä

Anonyymi

Olen saanut useamman kerran nyt reilun parin viikon aikana viestin. Läpsähtää yhtäkkiä, kun olen jollakin sivulla Telian nimissä, että olen voittanut puhelimen ja viestiin pitäisi vastata (ip osoitteeni on voittanut). Deletoin aiemmin aina viestin. Nyt ajattelin, että no vastaanpa ja laitoin siihen yhteystiedot... mutta sitten tuli sivu, että pitäisi maksaa 1,50 e luottokortilla. Silloin... kellot kilkatti ja likkasin viestin pois.

Tarkistin Telian asiakaspalvelusta ja siellä kerrottiin, että on huijausviesti ja niitä kuulemma tulee usein. Joten älkää "lunastelko" korteilla noita tavaroita.
Siinä oli kaikki Telian logot ja kyseltiin, miten palvelut yms ja suosittaako Teliaa jne.
Törkeää!

7

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla kännykkä soi eilen 5.20
      Naisääni luetteli englanniksi 4 numeroa.Oli ilmestynyt tekstiviesti nimeltään Wild sultan.Soi uudestaan ja taas nainen luetteli 4 numeroa.En avannut Wild sultan viestiä vaan poistin sen.Kännykkä on tavallinen vanhan ajan kännykkä ja siinä on Telian prepaid.Mistähän ulkomaan soittaja saanut prepaid numeroni?

• Anonyymi

Eiköhän ne nykyään löydy joltain valtion viraston sivuilta jos osaa hakea. Sieltähän löytyy sosiaaliturvatunnukset ja sähköpostit ym ym ym.

• Anonyymi

Telia HUIJAUS viesti! 6.4.2023

Hei, tilauksesi xxxxxxxxxxx on nyt pakattu ja se lähetetään pian varastostamme.

Voit seurata tilauksesi toimitusta linkistä:

https://tilaukseni.telia.fi/o/xxxxxxxxxxxxxxx T.Telia

VAROKAA, ÄLKÄÄ KLIKATKO LINKKIÄ, POISTA VIESTI!

• Anonyymi

Minulle on tullut viime vuosina useita ilmoituksia paketeista, jotka pitäisi lunastaa. Siis sähköpostiviestinä. Viestit on aina menneet roskiin, koska minulle ei ole ollut tulossa mitään "maksullisia paketteja" . Eivät ole olleet Telian viestejä.

• Anonyymi

S marketin tilioteet maksu ym.
      Leikattu Arja Huttunen, maitopurkli myynti, on lintu rengastus reitit jotka auki Haapajärvi.
      Kärsämäki niitä Hiihtoladulle tekee.

• Anonyymi

Hohhoijaa tällä komentillako halusit taas tulla esiin.

• Anonyymi

Normihomma,älkää peljätkö.minäkin sain elisalta mojovan lahjan kun osallistuin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7276
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      48
      3082
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2246
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16