Olen kirjoittanut opparia ja nyt alkanu stressaamaan että jos en olekkaan tarpeeksi hyvin kirjoittanut omin sanoin ja Urkund prosentti olisi liian korkea, saako sitä vielä sitten korjailla?
Mikäköhän se raja olisi?
Urkund prosentti ja korjaaminen
4
3951
Vastaukset
- Anonyymi
4 % on vielä ihan hyvä. 5 % alkaa olla jo liikaa.
- Anonyymi
Minua mietityttää sama! Mietin myös Scribbr-plagiointi ohjelman käyttämistä, ennen kuin lähetän Urkundiin. Maksaa jotain parinkymmenen euron verran, mutta ei mitään käryä sisällyttääkö tuo paska Theseuksen ym. kaiken karvaiset kaverit hakuagendaansa.
Tietääkö joku muuten jossain, että tarkastaako Urkund vain samalla kielellä kirjoitettujen tekstien joukosta? Kaverin puolesta kyselen. Jos opinnäytetyönä käyttää englannin kielisiä lähteitä, kääntää paskan suomeksi ja syöttää opinnäytötyölle.- Anonyymi
Urgundia voi käyttää itse myös opparin tekovaiheessa. Poistaa vaan vanhat tiedot sieltä ennen lopullista tarkastusta.
- Anonyymi
Kaverin puolesta kyselen. Vastatkaa!!1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236