Haluaisin kuulla vähän mielipiteitä, olen 28 vuotias mies, jolla siis poikuus on vielä jäljellä, en ole mikään baari ihminen tai muuta, urheilen ja pidän itsestäni huolta ja muutenkin elämä on hyvin. En ehkä ole kovin "lähestyvää" sorttia, mutta asia on ruvennut häiritsemään melko lailla, osaanko minä? Tarvitseeko harjoitusta? Onko teillä mitään mielipiteitä asiaan ja mieluiten ihan asiallista palautetta, kiitos! Sähköposti myös, jos sinne haluaa laittaa. Poikuusp65 at hotmail.com
Poikuus jäljellä.
Anonyymi
1
96
Vastaukset
- Anonyymi
Tutun kuuloista. Olin samoissa i'issä kun sinä nyt, jolloin menetin vasta itse, mutta vähän sattuman kautta.
Taitaa nää ns. korkeat "menetys iät" olla meillä miehillä aika yleisiä jopa täällä suomessa, aiheesta ei vaan monikaan puhu.
Toisin kun naisilla nyt ihan eri asia, niinpäin ei juuri koskaan kuule että olisi kovinkaan vanhaksi tarvinnut odottaa,
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276