Hoitajien palkat

Anonyymi

Nyt helvetin kyytiä nhl-jätkien ja hoitajien palkat vaihtoon.
Arvaa kumpi porukka tekee tärkeää työtä.
Nyt ei kukaan kadehdi kiekkomiehiä, mutta sit kun hoitajat saa kiekkomiesten palkkapussin niin johan on kateellisia.
Mieti.

8

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikinänsä ei hoitajat tule saamaan arvoistansa palkkaa, eikä edes hyvää palkkaa. Sama siivoojilla ja muilla, jotka kaikkea mahdollista joutuvat tekemään ja kaapimaan.

Kyllä ottaa sydämestä, kun joku jääkiekkoa pelaava elelee luksuskartanossa leveää elämäänsä. Kuka muka oikeasti tarvitsee jääkiekkoa yhteiskunnassa? Heidän hyvänteväisyystyötään kyllä arvostan, jota ei sitäkään tietysti ilman miljoonia voisi tehdä. Mutta siltikin. Ei mitään tolkkua rahajaossa.

• Anonyymi

Kuinka kauan hoitajat ym jaksavat pienellä palkalla?Työ jo raskasta ja henkisen ja fyysisen koskemattomuudenkin osalta,sekä toisten potilaiden turvallisuuskin riskinä.Hoitopaikoissa käy turvallisuushenkilöitäkin.Tämäkö jotain terveydenhoitoa?

• Anonyymi

Erona toki on se että hoitajien palkat maksetaan julkisista varoista ja kiekkoilijoiden palkat yksityisistä varoista. Olisitko itse valmis maksamaan vaikka 80% palkastasi veroa jotta voitaisiin nostaa yhden ammattiryhmän palkkoja?

Hoitajat tekevät arvokasta työtä, mutta mistä löytyy se taikaseinä mistä sitä rahaa voidaan ottaa? Hoitajien palkankorotuksen jälkeen vuorossa on opettajat, siivoojat, lastenhoitajat jne jne jne ja lista on lähes loputon. Toki kaikille voitasiin maksaa 5000€/kk palkkaa ja sen jälkeen kaikki maksaisivat veroa 80% palkastaan. Kaikille jäisi tonni käteen ja oltaisiin tyytyväisiä kun on iso bruttopalkka?

• Anonyymi

Kyllä Hoitajilla on huonot palkat saan eläkettä saman kuin hoitaja saa palkkaa. Vaikka ei minunkaan työhön saa enään tekijöitä on sen verran vaativaa ja palkka huonontunut

• Anonyymi

Osaako joku kertoa, miksi KVTES:in taulukossa sairaanhoitajan palkka on 2 323,84€? Luulin, että sairaanhoitajien palkka nousi kahteen ja puoleen tonniin joitain vuosia sitten...

• Anonyymi

Niin bruttopalkka, mutta se on asia toinen kun verot otetaan pois niin summa onkin jo ihan toinen. Mun kk palkka on 2480 brutto, mutta se mitä mulle siitä maksetaan on 1984€ tämä palkka siis maanrakennustöistä.

• Anonyymi

ootko tyhmä kun tyydyt noin huonoon palkaan

• Anonyymi

Duunarin hommat ovat ihan ittensä rikkomista ja palkkaus ihan alipalkkausta.
      Ei kannata tehdä noilla spekseillä yhtään mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3595
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2297
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37