VALTAVA KATASTROFI! MENEE KIVIJALKAAN SAAKKA!
KIRKKO PALAA!!!
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi hyvä Jumala! Väkeä mustanaan katsomassa koronaakin pahempaa tapahtumaa. Kukaan ei puhu korona sta, eikä varsinkaan pidä suojaetäisyyksiä.
Kyllä on synkkä aamu lapualaisille!- Anonyymi
Mitä?
- Anonyymi
Wakan Tanka ei milloinkaan jätä auttamatta niitä, jotka etsivät häntä puhtain sydämin.
(Musta Hirvi)- Anonyymi
Kuuntele! Muuten kielesi tekee sinut kuuroksi.
(Cherokeiden sananparsi)
Ole varovainen kun puhut. Sanoillasi luot maailma ympärillesi.
(Navajoheimon sananparsi)
Me keräämme omaisuutta vain voidaksemme jakaa sitä edelleen.
(Rampa Kauris)
- Anonyymi
Vanha setäni jätti myös toisinaan härän tai vasikan varattoman serkkunsa talon eteen. "Ruuassa on muutakin kuin ravintoa", hänen oli tapana sanoa minulle, "ruuassa on henkiä, jotka vartioivat sitä. Jos olet saituri, henki ajattelee: Tuo mokoma on minusta liian kitsas, minä poistun, ja niin se katoaa. Mutta kun jaat ruokasi toisten kanssa, hyvä henki jää sinun luoksesi."
(Rampa Kauris) - Anonyymi
synnin ja ahneuren pesä joutaakin palaa niin kuin sanonta kuuluu tuli paskan puhristaa
- Anonyymi
Eihän se enää ollut edes tuomiokirkko, kun kapituli muutti Seinäjoelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muitakaa että nyt on huhtikuun ensimäinen päivä ,eli april.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muitakaa että nyt on huhtikuun ensimäinen päivä ,eli april.
Paloiko ne Suomen suurimmat uruuuut ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seinäjoki sai tuomionsa ja luhistuu luhistumistaan jot kuoppansa kaivoi
- Anonyymi
Mitä?Mitä?Ei voi olla totta ???
- Anonyymi
Ei olekkaan, VAAN APRILLIÄ! Joku asuttitti ja kunnolla : )
- Anonyymi
Lasillinen kylymää vettä munhille sillä se huuto sammuu tulipalosta
- hoitaja oli tosiaan joutunut sen lasillisen vettä roiskauttamaan, potilas helpotuneen totes tuskastaan jot janoko sillä vain olikin ja toimenpiteet operaatiot sai jatkua sitten rauhassa - Anonyymi
Mikä oli syttymissyy?
- Anonyymi
Notti oli karaannu Törnävältä. Saanu tikkuja, jostakin. Luuli että oli metsästysmaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154