Kirjasin vahingossa entisen nimimerkkini, ja kone vaati puhelinnumeroa. Lähetti koodin. Kun lähetin koodin takaisin, avautui tiedosto entisistä keskusteluista. Mielenkiintoista.
Nimimerkki Näinseasiaon (ent. Bibeln, ent. EvLut) kirjoitti 23.02.2019 18:51:
"... sinä elät tilassa jota Jeesus kutsui Pyhän Hengen pilkkaamiseksi."
Vastasin 23.02.2019 19:55:
"Olet lausunut kadotustuomion. Tiedät, mitä siitä seuraa."
Näinseasiaon kielsi tekonsa ja vastasi 24.02.2019 15:55:
"Luulet kai olevasi näppärä? Säälittävä sinä olet vihankiihkossasi! Sinähän itse tulit lausuneeksi kadotustuomion!"
x x x
Jeesus sanoi Markuksen evankeliumin mukaan:
3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
Matteuksen mukaan:
12:31 ...Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.
12:32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
x x x
Mitä tästä opimme: Ei pitäisi edes kiivastuessaan lausua: "... sinä elät tilassa jota Jeesus kutsui Pyhän Hengen pilkkaamiseksi." Väitehän sisältää kadotustuomion.
Luukkkan mukaan Jeesus sanoo, 6:37:
Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta.
Vanha keskustelu nikin Näinseasiaon kanssa (ent. Bibeln, ent. EvLut)
1
58
Vastaukset
Nimimerkki Näinseasiaon (ent. Bibeln, ent. EvLut) vierailee edelleen palstalla, mutta käyttäytyy oudosti. Ennen hän vieraili nimimerkeillä, mutta nyt vain piilottelee puskissa anonyyminä.
Hän edelleen nimittelee minua Myrkky-Dogmatikokseksi ja uhkailee Jumalan rangaistuksella. Edelleen hän pyrkii löytämään epäloogisuutta henkilöhistoriastani. Ennen hän käytti runsaasti palstatilaa kehuakseen taustayhteisöään Lähetyshiippakuntaa LHPK, mutta ei enää sanallakaan mainitse sitä.
Tuntien jo hänen kiivaan luonteensa, olen ruvennut epäilemään, että hän on riitautunut taustayhteisönsa kanssa, kuten aikaisemmin Kansanlähetyksen kanssa.
Mahdankohan olla arvannut oikein?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154