siis mä tulin tänään takas pj-kurssilt...
ja oli tosi kivaa =)
se alko torstaina ja loppu tänään, tosi kiva porukka ja kouluttajat...
onks tääl muita pj-kurssin käyneitä????
pj-kurssi
5
721
Vastaukset
- ponileikki..
mäkin olin tuona samaisena aikana pj-kurssil.. oiskohan oltu samal tai riippuu et mist piiristä oot? meil oli ainaki tosi kiva kurssi..
- pj87
oon varsinais-suomen partiopiirist...
ja se kurssi oli mannerlahdessa askaisissa...
- juulen
Olin sun kanssa samalla kurssilla siellä Mannerlahdessa. Oli todellakin kiva kurssi. Pakko myöntää, että kivoin partiokurssi millä olen ollut.
- tyttö-87
mä on menossa pj-kurssille ens syksynä.. vihdoin oon ollu menossa sinne jo vähän aikaa tässä.. :) mikä teil oli "hirvein" asia pj-kurssilla? entä kivoin?
- juulen
tyttö-87 kirjoitti:
mä on menossa pj-kurssille ens syksynä.. vihdoin oon ollu menossa sinne jo vähän aikaa tässä.. :) mikä teil oli "hirvein" asia pj-kurssilla? entä kivoin?
PJ-kurssilla kaikki on hauskaa. Riippuu tosin kovasti omasta asennoitumisesta. Jos menet kurssille asenteella "täällä on ihan tyhmää" niin totta kai siellä on tyhmää.
Hauskinta kuitenkin taisi olla se, että tutustui uusiin ihmisiin ja oppi paljon uusia asioita. Itse ainakin kurssin myötä aloin luottamaan itseeni enemmän. Mitään hirveää en kyllä keksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010