Toivottavasti eristykset pian loppuu ja pääsemme taas näkemään töissä!
T: Nainen
Sinä minua n. 10 vuotta vanhempi nainen olet ihana!
18
827
Vastaukset
- Anonyymi
Voi niin minäkin odotan näkemistä. Ikävä on jo.
- Anonyymi
Minkä ikäinen itse olet ? Voisit ehdottaa näkemistä jossain muualla kun töissä ?
- Anonyymi
Komppaan tätä. AP ehdota tapaamista muualla kuin töissä vaikka kävelylenkillä. Tutustutaan paremmin, siitä se lähtee. Kyllä sä näet miten sua katselen ja sä mua. Annetaanko tilaa meidän tapahtua.
- Anonyymi
Saahan se vanhempikin ehdottaa... (en ole ap).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan tätä. AP ehdota tapaamista muualla kuin töissä vaikka kävelylenkillä. Tutustutaan paremmin, siitä se lähtee. Kyllä sä näet miten sua katselen ja sä mua. Annetaanko tilaa meidän tapahtua.
Tottakai annetaan.
- Anonyymi
Samaa odotellessa... vanhemmalle naiselle, naiselta.
- Anonyymi
Oikeesti, en halua töihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeesti, en halua töihin
Ai enää ikinä? En usko.
- Anonyymi
No mites se sitten etenee, jos kumpikin odottaa toisen aloitetta? Vai vain unelmaa onko tää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mites se sitten etenee, jos kumpikin odottaa toisen aloitetta? Vai vain unelmaa onko tää :)
Rehellisesti sanottuna, en usko että hän todellakaan odottaa mitään aloitetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna, en usko että hän todellakaan odottaa mitään aloitetta.
No, jos kaksi toisiaan katselee ja molemmat ajattelee noin, että hän ei varmaan ole kuiteskaan tosissaan kiinnostunut..niin katseluksi silloin jää ja homma ei etene, kun rohkeus puuttuu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, jos kaksi toisiaan katselee ja molemmat ajattelee noin, että hän ei varmaan ole kuiteskaan tosissaan kiinnostunut..niin katseluksi silloin jää ja homma ei etene, kun rohkeus puuttuu..
Kyllä rohkeutta ehkä riittäisikin... ja ainahan sitä voi kaikilla muilla tavoin osoittaa tykkäämistään kuin suoraan tunteista avautumalla. Eikö niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä rohkeutta ehkä riittäisikin... ja ainahan sitä voi kaikilla muilla tavoin osoittaa tykkäämistään kuin suoraan tunteista avautumalla. Eikö niin?
Juurikin noin ja suositeltavaakin muuten tutustua paremmin.
- Anonyymi
Kyllä mä uskon!
T.mies - Anonyymi
Minnes päin? :)
- Anonyymi
Uudellamaalla
- Anonyymi
Sama tilanne Pohjoisemmassa. T. Nuorempi
- Anonyymi
Täällä yksi nainen toivoo myös koronan loppuvan ja harrastustöiden jatkuvan vihdoin. Näkisin taas n 15 vuotta nuoremman ihanan aikuisen naisen pitkästä aikaa. Toisaalta yritän tämän jakson aikana unohtaa sinut, mutta vaikeaa sekin on. Katseita, muttei mitään edistymistä, silti olet mielessäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717