🖐😴 🐑 🐑 🐑
Mussu, sinusta on kova kysyntä .. minun lisäksi on myös muitakin naisi, kuka tykkää sinusta ja haluaisi sinut ..
Minä kyllä tykkään sinusta kovasti ja haluan olla ystävä, mutta en halua omistaa sinut ..
**
*
Olet ihana ♡
Hyvää yötä ystävä hyvä ..
2
<50
Vastaukset
🙂🌠🌜🐑Ystikselle....Kirjoitit kauniisti Mussullesi.. Ihmeellistä, että joillakin on useita ihailijoita... En ole ikinä kokenut sellaista...
Mukavaa iltaa ja levollista yötä🙏🌟🌝
🐅Tigru 🐅
Minä olen kyllä sinun iso fani .. 🙂 Muista se
Mussun .. hänen ammatti on kieltämättä se, mitä monet haluaisi käyttää hyväksi .. kai siksi hän on myös hyvin suosittu, hänessä on myös kyllä aika paljon virheitä, mutta hänellä on kultainen sydän ja upea sielu ja se on parasta, mitä olen nähnyt
Minä haluan .. haluan hänen ystävyyttä ..
Hyvää yötä !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407