Ihan käytännön kurssejakin

Anonyymi

Paljon hyvääkin!
Olen käynyt opiskeluteknikjan kurssin ja vasta sitten aloin menestymään yliopistossa, En ole tutustunut sisäpiiriin ja touhuihin, kun aina duunailen omiani, oli usko mikä hyvänsä! Otan sen hyvän ja jätän loput! Mun päätä ei sekoteta millään ufo- jutuilla tai demoniopeilla !

6

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kommunikaatiokurssi on ihan asiallinen myös. Pääsee tuijottelee, bullbaittaa, tekee savidemoi ja kaikkee siistii. :D Ja freezones totta kai, ei ole kallista.

• Anonyymi

Olet ilmeisesti osallistunut kopiopoppoon toimintoihin, Siellä ei paljoa kunnioiteta tekijänoikeuksia eikä toiminnassa ole niin sanotusti sertifioitua palveluiden tarjontaa. Varohan, että et polta kopiokoneen kanssa näppejäsi.

• Anonyymi

Mitä ufojuttuja ja demonioppia scientologia sisältää, kertoisitko? Upeaa, jos olet saanut apua kyseisen aiheen tarjoamasta opiskeluteknologiasta. Se onkin se iso pointti koko aiheessa, Tarjota KÄYTÄNNÖN TYÖKALUJA JOIDEN AVULLA JOKAINEN PYSTYY PARANTAMAAN OMIEN ERI ELÄMÄNSÄ SEKTOREIDEN TILOJA SEKÄ AUTTAA MYÖS TOISIA PARANTAMAAN HEIDÄN ERI ELÄMÄN SEKTOREIDEN TILOJA. Todellista ja toimivaa apua. Apua voidaan tehdä myös vastikkeellisella vaihdolla, jos näin sovitaan osapuolten kesken. Niinhän se menee esim. hieronnassakin, se on yleensä vastikkeellista vaihtoa rahalla.

• Anonyymi

Eipä tuo "opiskeluteknologia" ole auttanut sinuakaan edes kirjoittamaan kunnolla omaa äidinkieltäsi.

• Anonyymi

roska promo, roska kurssi ja p****a organisaatio.

• Anonyymi

"Olen käynyt opiskeluteknikjan kurssin ja vasta sitten aloin menestymään yliopistossa,"

HAHA.

No, hyvin monet nuoret menestyvät yliopistoissa ympäri maailman täysin ilman Skientologia-kirkkoa.

"Mun päätä ei sekoteta millään ufo- jutuilla tai demoniopeilla !"

Mutta täytyyhän täällä jonkun mainostaa heidän touhujaan koska heillä ei muuten olisi paljoakaan jäseniä/asiakkaita. Niin mikset sitten sinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe